Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)

zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Play-Asia har 20%-salg, Orange Box (sonefri Asia-utgave) til Xbox 360 går for ca.225 kr. inkl. frakt. Verdt det doble, minst.

Link

Call of Juarez (sonefri US-utgave) går for drøyt 120 inkl. frakt. Har ikke prøvd det, så jeg vet ikke om det er verdt så mye mer...

Link

Endret av AtomicMoog
Lenke til kommentar
Play-Asia har 20%-salg, Orange Box (sonefri Asia-utgave) til Xbox 360 går for ca.225 kr. inkl. frakt. Verdt det doble, minst.

Link

Dette hørtes fristende ut, hvordan gjør play-asia det med pakken, setter de automatisk somgift og lav verdi eller må man be om det?

Lenke til kommentar
Fikk da ringenes herre:kampen om midgard 2 i posten idag fra thehut.com for 168kr ..

må si de var kjappe.. fikk mail om at det ble sendt på tirsdag 25 mars, også kom det idag torsdag 27 mars.

sto at man måtte regne med minst 3-5 dager, men tok bare 2 dager...

Har thehut.com fri levering til Norge, eller er det bare til UK?

hvis ikke, hvor mye koster det per sending til Norge?

Lenke til kommentar

Link

Call of Juarez (sonefri US-utgave) går for drøyt 120 inkl. frakt. Har ikke prøvd det, så jeg vet ikke om det er verdt så mye mer...

Link

På bildet av Orange box coveret står det NTSC da, altså ikke PAL. Da vil den jo ikke fungere på norske maskiner... samtidig så står det jo "no region protection" i selve annonsen.

Har du mange erfaringer med play-asia.com?

Lenke til kommentar

Har selv denne versjonen, fungerer helt perfekt.

Ellers så har jeg handlet mye hos Play-Asia de siste par årene, og har bare gode ting å si. Som tidligere nevnt i tråden, så må du sende en mail først der du ber dem om å merke pakkene med halv pris/verdi. Så glir pakkene lett gjennom Postens fortolling. Leveringstida har variert litt, fra 5 til 10 dager. Som oftest akkurat 1 uke. Og det er med billigste/treigeste fraktalternativ.

Lenke til kommentar
Har thehut.com fri levering til Norge, eller er det bare til UK?

hvis ikke, hvor mye koster det per sending til Norge?

Det er gratis frakt ja... har bestilt 2 spill derfra hittil, begge under 200kr og 0kr i frakt.

Jeg vet ikke hvordan de er når det gjelder å sette pakka som gift osv, sånn at vi slipper toll osv, har som sagt ikke kjøpt noe derfra som koster over 200kr.

Ellers er jeg meget fornøyd hvor fort jeg får spilla fra dem, tar bare 2-3 dager.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Nå bestilte jeg The Orange Box fra play-asia. Sendte først en mail hvor jeg ba om at de merket mine framtidige pakker med 1/2 verdi, og deretter bestilte jeg spillet. Håper de behandler mailen raskere enn ordren :)

Edit:

Colin McRae:Dirt til 17.99£(~185kr) på play.com nå. Gratis frakt.

Endret av ostebonden
Lenke til kommentar
Verdt å kjøpe Marvel Ultimate Alliance til 199kr på lefdal?

Liker Titan Quest og Baldurs Gate, kan de samlignes med Marvel U.A.?

Har ikke spilt Titan Quest, så det skal jeg ikke si noe om, men hvilken Baldurs Gate tenker du på? Hvis det er den til Xbox (1), så er ikke UA så langt unna, bare at du har veldig mange forskjellige personer å levle opp. Men jeg syns ikke UA er et spesielt bra spill. Jeg syns det er clunky kontroll og kjedelig slossing. Og det ble for mye for meg med så mange personer å velge mellom. Men det er bare min opplevelse. Men jeg vil egentlig bare anbefale det til (virkelige) Marvel-fans. :ermm:

Og Assassin's Creed er bestilt fra Play-Asia. Takk for tips. :cool:

Lenke til kommentar

C&C III for 299 kr på elkjøp

-------------------

blæ! æsj opptaget akkurat at jeg hadde kjøpt det til pc å ikke 360. ja ja, da er spørsmålet om jeg skal bytte det eller ikke. Hadde lyst på noe nytt til xboxen, men strategi spill er jo uansett best på pc... :hmm:

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar
C&C III for 299 kr på elkjøp

-------------------

blæ! æsj opptaget akkurat at jeg hadde kjøpt det til pc å ikke 360. ja ja, da er spørsmålet om jeg skal bytte det eller ikke. Hadde lyst på noe nytt til xboxen, men strategi spill er jo uansett best på pc... :hmm:

<

du får det til ca 130 kroner på thehut.com til xbox 360!! eneste er at du må vente 2-4 uker til de får det på lager... jeg kjøpte det uansett :)

Lenke til kommentar

Fikk mass effect og bioshock fra play asia idag... jeg har sagt ifra til play-asia at jeg vil at det skal sendes som gift og maks 35dollar på pakka, men det hadde de ikke gjort fordi om jeg prøvde å sikre meg ved å si ifra 3 ganger, så jeg fikk toll på ekstra 161kr.

gidder ikke handle der mer, hvis de holder på sånn.

Lenke til kommentar
Fikk mass effect og bioshock fra play asia idag... jeg har sagt ifra til play-asia at jeg vil at det skal sendes som gift og maks 35dollar på pakka, men det hadde de ikke gjort fordi om jeg prøvde å sikre meg ved å si ifra 3 ganger, så jeg fikk toll på ekstra 161kr.

gidder ikke handle der mer, hvis de holder på sånn.

men hvis man holder seg under 200 kronersgrensen, så er vel play-asia safe?

Lenke til kommentar

Men hadde du fått bekreftelse tilbake fra Play-Asia på at de ville gjøre det? Jeg ventet med å bestille til jeg hadde fått svar på mailen min om at de skulle sette halv pris på pakka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...