Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Orange Box burde dere betale full pris for, den er allerede prutet.

man får utrolig mye for så lite penger, at det burde egentlig ikke vært lov

Lenke til kommentar

Det kom vel en patch til ps3 for å fikse opp problemene der? Har jeg ikk rett? Håper det i alle fall, for det står i ps3 hylla her, kjøpte det rett før jeg dro hjem fra usa og det er uspilt, venter på at ps3'n kommer hjem..

 

Men, uten å sjekke noe tidligere her i tråden om det alt har blitt nevnt kan jeg nevne at jeg kjøpte Gears of War for 33$ inkludert frakt fra Play-Asia.. blir jo ca 170 norske.. :)

 

Condemned fra VGP for samme prisen, men de krever litt mer i frakt så ender på rundt 37$ ca 200 med andre ord.. :)

Lenke til kommentar
Devil May Cry 4 £19.96 hos Amazon.co.uk Så inkl. frakt kommer det på tilsammen 225,-

 

Oi! Har aldri handlet hos amazon jeg men setter de lavere pris på pakkene og sånn så det går gjennom tollen?

De gjøre (dessverre) ikke det. Men de trekker i fra VAT. Så på dette spillet til £20 kommer til å koste £17. Men frakten er ganske dyr, så totalt så kommer spillet til å koste 225 kr. Men den går igjennom tollen altså.

Lenke til kommentar
Devil May Cry 4 £19.96 hos Amazon.co.uk Så inkl. frakt kommer det på tilsammen 225,-

 

Oi! Har aldri handlet hos amazon jeg men setter de lavere pris på pakkene og sånn så det går gjennom tollen?

De gjøre (dessverre) ikke det. Men de trekker i fra VAT. Så på dette spillet til £20 kommer til å koste £17. Men frakten er ganske dyr, så totalt så kommer spillet til å koste 225 kr. Men den går igjennom tollen altså.

 

Supert! Så lenge den går gjennom tollen så er det ikke noe problem om de setter lavere pris på pakken eller ikke :) Takk for svar :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Party party! Amazon.com har endret litt, men nok, på spill-policy'en sin siden jeg sjekket sist gang. Nå skriver de: "Shipping: This item is also available for shipping to select countries outside the U.S." :fun:

 

Edit: Hmm... Får ikke valgt annen frakt enn Priority International Courier til nesten en hel Birkeland. Hvordan får jeg endret det...?

Edit2: Ser ut til at man ikke kan velge andre fraktalternativ på spill. Det var ikke noe problem på CD'er. Vel, da var det kanskje ikke så "party" likevel, da... :(

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...