Mr_Spock Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Halo Reach £17.99 Play og Red Dead Redemption £17.99 Play Edit: Det ser ut til at det er noen problemer med å direktlinke til spillene på Plays sider. Gå inn og søk etter spillet manuelt Endret 6. desember 2010 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Long Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Red Dead Redemption - £17.99 - play.com Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vanquish £17.99 Play Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Dead Rising 2 - £17.99 på Play.com Mye godsaker idag. Kjøpte akkurat Red Dead Redemption selv. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Bioshock 2 - Special Edition til kr 179 Lenke til kommentar
Long Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 amentio pøser ut endel spill gitarer etc i dag fra en femtilapp til 149kr o.O Amentio gigantsalg xbox 360 listen 147ting FOR DE SOM HAR BENYTTA SEG AV MEGATILBUDENE TIL AMENTIO: - Vær obs på brukererfaringene til denne butikken. De nyeste tilbakemeldingene er utrolig negative. Selv gikk jeg i denne fella og håper på at jeg får ordren min avbestilt. DERE HAR BLITT ADVART. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Er ikke så mange som gidder legge igjen positive erfaringer nei. Jeg bestilte et par ting som er sendt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 FOR DE SOM HAR BENYTTA SEG AV MEGATILBUDENE TIL AMENTIO: - Vær obs på brukererfaringene til denne butikken. De nyeste tilbakemeldingene er utrolig negative. Selv gikk jeg i denne fella og håper på at jeg får ordren min avbestilt. DERE HAR BLITT ADVART. De aller fleste tilbakemeldingene er fra før tilbudet ble aktivt. Lenke til kommentar
Long Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er ikke så mange som gidder legge igjen positive erfaringer nei. Jeg bestilte et par ting som er sendt Utifra det høres det ut som om det er håp fortsatt. For min del er min status fortsatt på "plukkliste". FOR DE SOM HAR BENYTTA SEG AV MEGATILBUDENE TIL AMENTIO: - Vær obs på brukererfaringene til denne butikken. De nyeste tilbakemeldingene er utrolig negative. Selv gikk jeg i denne fella og håper på at jeg får ordren min avbestilt. DERE HAR BLITT ADVART. De aller fleste tilbakemeldingene er fra før tilbudet ble aktivt. Joda, men det betyr ikke nødvendigvis at servicen plutselig blir god for oss når den i det siste har vært dårlig, i hvert fall ifølge de brukererfaringene. Den nyeste brukererfaringen er datert 2. desember og det gjør meg bekymret. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ser mange er skeptiske til å bestille fra Amentio, men det tok 5 dager fra jeg bestillte til det lå i posten i dag, så jeg er i hvertfall fornøyd 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Medal of Honor: Limited Edition £17.99 Play Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Euronics sendte meg en ps3 kopi av CoD Blackops. Jeg bestilte en xbox360 kopi, fikk bekreftelse på mail på xbox360 kopi og det fulgte med en pakkseddel for en xbox360 kopi. Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Tror de har rotet litt. Jeg fikk mitt Black Ops 360 og Gran Turismo 5 kopi, men isteden for Black Ops PS3 fikk jeg FIFA 11. Sendte mail i går, men ikke hørt noe enda. Lenke til kommentar
Long Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ser mange er skeptiske til å bestille fra Amentio, men det tok 5 dager fra jeg bestillte til det lå i posten i dag, så jeg er i hvertfall fornøyd Fint at det endte bra for deg. For min del så var jeg ikke villig til å ta sjansen. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 - £17.95 - zavvi.com Splinter Cell: Conviction - £9.95 - zavvi.com Castlevania: Lords of Shadow - £17.95 - zavvi.com Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Fallout New Vegas til 17.99 hos Play.com, tilbudet varer til midnatt. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Medal of Honor £14.99 på Play Dette er "vanlig" utgave, Limited Edition har plutselig blitt dyr igjen Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 bestilte MoH limited i går, første gangen jeg har hatt flaks med noe sånt, pleier å være motsatt Lenke til kommentar
fredz10 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 amentio pøser ut endel spill gitarer etc i dag fra en femtilapp til 149kr o.O Amentio gigantsalg xbox 360 listen 147ting FOR DE SOM HAR BENYTTA SEG AV MEGATILBUDENE TIL AMENTIO: - Vær obs på brukererfaringene til denne butikken. De nyeste tilbakemeldingene er utrolig negative. Selv gikk jeg i denne fella og håper på at jeg får ordren min avbestilt. DERE HAR BLITT ADVART. Idag fikk jeg spillene mine fra Amentio. Det tok litt, ca en og halv uke, men det er jo ikke så alt for ille i disse juletider Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 http://www.facebook....gid=50876844378 vær med å støtte denne saken. En utvidelse av denne momsgrensen til f.eks 500kr vil da presse norske spillbutikker til å senke sine fantasipriser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå