Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)

zilixiz

Anbefalte innlegg

Frakt skal ikkje ha betydning for tollen nei, så lenge varen ekls. frakt har verdi under 200 kr så skal det gå greit. Einaste som kan by på problemer er viss butikken ikkje merker pakken skikkelig med verdi.

Problemet er ikke at butikken merker feil. Det er at utlandet har andre regler enn oss. Samtlige steder jeg har bestilt fra i utlandet inkluderer porto i verdien på pakken (uten å spesifisere noe hav som er porto og hva som er produkt).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilfelle noen lurer er PGR4 fortsatt å få på Elkjøp til 199.

Jeg ringte Elkjøp "kundeservice" i går for å sjekke lagerstatus. Hun kunne fortelle meg at ingen butikker i Oslo hadde den inne , og heller ikke på Vinterbro. Nå hadde det seg sånn at en kompis nettopp hadde vært på Vinterbro, og de hadde fortsatt bøttevis igjen av den, så jeg tok meg en tur i går kveld, og fikk meg en nytt billig spill :grin:

Lenke til kommentar

prøvd å finne det billigste prisene på spill jeg skal ha nå.. Si gjerne ifra hvis dere finner noe billigere før jeg skal kjøpe og hvor C&C 3 er billigst...

Lost odessey: 264kr Play asia (japse versjon med engelsk)

Mass effect: 264kr Play asia (japse versjon med engelsk)

LOTR: 168kr THehut

gears of war: 300kr elkjøp ??

Forza2/viva pinata: 250kr playx

Bioshock: 320kr VG+

Command and conquer 3: ???

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Mange gode tilbud her må eg si! Men eg har et spørsmål angående play-asia.com.

Har registrert meg der, og bedt de om å sette 50% lavere verdi på pakken for å slippe fortollingsgebyr og 25% moms. Men, viss tollen skulle åpne pakken min, og finne ut at det er oppgitt feil verdi, ka vil da skje med meg, vil det skje noe annet enn at eg må betale 25% moms og et fortollingsgebyr?

En venn av meg sa at eg kunne få bot for "tollsvindel". Er dette sant?

Lenke til kommentar
Litt OT, men noen som vet hvor det er billigst å skaffe seg live points? Er vel ikke de samme pointsene som gjelder i europa som i USA?
Her til lands er det billigst å kjøpe via Xbox Live. Bestiller du et "skrape"kort fra statene er det ikke sikkert det vil fungere på den norske brukeren din, mener å huske at gold abonnement-kort ikke funker på tvers av regioner.

Edit: Finnes Eternal Sonata billig noe sted?

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...