Gå til innhold

Express card EDGE/UMTS/HSDPA

Bruker12345

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som vet om det finnes Express card på markedet tilsvarende OPTION GLOBETROTTER GT MAX 7.2 READY ?

Holdt på å bestille meg et OPTION GLOBETROTTER GT MAX i dag, men oppdaget et sekund før jeg bestilte at jeg ikke har PCMCIA port på maskinen. :roll:

Og det er viktig at kortet IKKE stikker unødvendig langt ut fra maskinen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøver å finne det samme som deg. har tenkt litt på usb også, men stikker så langt ut.

men du får jo de usb "modem" sakene til netcom som har sånn ledning sak på, de virker litt greie egentlig.

Har i dag en sånn netcom USB sak (Huawei E220). Men liker ikke for mye dingle-dangle på maskinen :)

Endret av Bruker12345
Lenke til kommentar

Det finnes en rekke laptoper med plass til innebygd 3G kort. Feks. på min Dell D630 er det bare å kjøpe inn riktig 3G kort (mini-PCI), sette i SIM-kortet å koble seg opp. Dette uten noe som stikker ut i det hele tatt (antennen innebygd i skjermen, på samme måte som antennen til wifi).

Lenke til kommentar
Det finnes en rekke laptoper med plass til innebygd 3G kort. Feks. på min Dell D630 er det bare å kjøpe inn riktig 3G kort (mini-PCI), sette i SIM-kortet å koble seg opp. Dette uten noe som stikker ut i det hele tatt (antennen innebygd i skjermen, på samme måte som antennen til wifi).

Det der gjelder jo kun dell og netcom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...