Footy Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg bor sammen med dama, og jeg har en stasjonær. Til jul kjøpte jeg en bærbar til henne.. På den stasjonære har all musikk en egen partisjon, og hun har en egen partisjon der hun legger all skole arbeid, bilder osv. Så da lurer jeg, finnes det et programvare som du kan sette opp slik at musikk partisjonen og skolepartisjonen på begge maskinene synkroniseres, slik at hun alltid har tilgang til den nyeste musikken på bærbaren, og skolesakene osv på den stasjonære? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 linux eller windows eller noe annet? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Sorry, glemte helt å si i fra om det.. Jeg bruker XP Pro og hun bruker Vista home... Jeg kommer til å skaffe meg Vista etterhvert, usikker på hvilken Lenke til kommentar
johome Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Prøv Sync Back Finnes som gratis og betalversjon. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Office 2007 kommer vel i noen versjoner med et synkroniseringsverktøy for dokumenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå