ZitHless Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 JEg kjøpte meg http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=315091 , og da jeg fikk den var det tydelige merker i kantene etter frakta, pianolakken var revet vekk... og no merk eg at 2 av føttern e laus... dem va helt fast i begynnelsen, men nå kan jeg sikkert drege den ned med så mye som 2-3cm.. er ikke sikker på hvordan dem er festet på, går ikke ant å skru dem på igjen.. er dette en garanti sak? dem sa bare at det med frakta, skulle jeg ha tadt opp med Posten, men jeg kjøpte den for 6måneder siden nå:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det er du nødt til å ta opp med posten ja. Men hvis du kjøpte den for 6 måneder siden () så tviler jeg på at du får noe igjen. Men spørsmålet mitt er: Hvorfor lagde du ikke denne posten rett etter du fikk subwooferen? For alt jeg vet har du hatt den med på fest, mistet den i bakken og prøver nå å finne en måte på å få ny. Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 før å få sånne merka, så må eg jo ha løfta den 30kg tonge subben og skrapa han fint i sien mot et hardt underlag, ska litt til før å jør d sjøl:| og i bynnelsn orka eg ikke før de plaga meg ikke så mye, og eg va så "exited" før nyesubben at eg nekta å lever den me engang:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Da må du nok dessverre leve med det resten av livet. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 før å få sånne merka, så må eg jo ha løfta den 30kg tonge subben og skrapa han fint i sien mot et hardt underlag, ska litt til før å jør d sjøl:| og i bynnelsn orka eg ikke før de plaga meg ikke så mye, og eg va så "exited" før nyesubben at eg nekta å lever den me engang:P Og det kan du angre på idag. Jeg er 100% sikker på at du ikke kommer noen vei med Posten, og du får nok heller ikke noe igjen på garanti. I beste fall kan du reparert bena på reklamasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg hadde erstattet bena med spikes! Det ser ut som gulvet hans ikke har noe i mot det. Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg har spikes http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=307963 , men da jeg fløtta mye på subben, og festet på spiksense var lattis, så ble dem revet av ganske fort, så jeg sitter her med spikes til 250kr og ingne festemetoder:< Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) edit- feil Endret 26. desember 2007 av ZitHless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå