duppersen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg blir ofte invited og jeg inviter ofte folk i COD4, men man kommer nesten aldri inn. Vet noen hva som skjer? Av mellom 20 og 30 forsøk har jeg klart å connecte til serveren til den inviter meg 2 ganger. Det er så sinnsykt irriterende, hvis jeg er på en server jeg liker kan jeg ikke takke ja, fordi det er så stor sjanse for at jeg ikke kommer inn, og dermed bare mister plassen min der jeg er. Er det noen som vet om IF er klar og problemet og skal fikse det? Har ikke sett noe om det på de patch notesene jeg har lest. Er det mange andre som har samme problem, eller har bare jeg uflaks? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Samme her. ErrrRRROR all the time. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ja, dette er et kjent problem som IW er klar over. Jeg vet ikke om det blir patchet med det første, men... Det ser ut til at du ikke må være i et game før du tar imot en invite. Du må altså vente på en invite der du kan velge "create game" - da funker det oftere, i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå