scribbleh Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har lastet ned fable men når jeg skal spille det så kommer det en svart kjerm med grønn text disk may be dirty or damaged.. noen andre som får det til å funke? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tror ikke du får hjelp til å få piratvare til å fungere her nei. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Funka hos meg men akkuratt når jeg runna spillet så kom det skurring i 1 sek så kom den i menyen så prøvde jeg å gå inn igjen får å drepe noen i byen etter jeg hadde runna spillet. da starta den bare ved siste boss (der jeg save) Tror ikke du får hjelp til å få piratvare til å fungere her nei. Legg merke til hvor han la tråden. hvis du ikke har fått med deg så kan du laste ned Fable på 360 nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 prøv og last den ned igjen og se om du får samme beskjed Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tror ikke du får hjelp til å få piratvare til å fungere her nei. Her går du veldig imot signaturen din, her har du ikke rett. Men det skulle være merkelig at det dukker opp en sånn melding da! Kan det hende at det er noe annet du trenger å laste ned, som Xbox emulatoren? Måtte jeg når jeg skulle spille Halo 2 på min 360. Lasta du den ned selv eller hos en kamerat, har du direkte tilgang til internett på din 360? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 lastet ned hjemme og ja har direkte tilgang :/ kan jo prøve å laste ned på nytt hva er denne emulatoren du snakker om? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 En emulator er en patch du må laste ned for å få gamle xbox-spill til å fungere med 360en. En melding om dette kommer opp så snart du har satt i discen, så sant du har tilgang til xbox-live, og at spillet er på listen over kompatible xbox-spill. Siden du laster ned hele versjonen av Fable og den lagres på harddisken vil jeg velge å tro at dette ikke har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 lastet ned på nytt og da funket det fa** jeg elsker dette spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå