l0hre Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 hei, hvis jeg kjøper meg et MATROX Millenium P690 Plus 256MB Dual, PCI-Express, Dual DVI-I, "Low Profile" kort.kan jeg da har 4 individueller skjermer. skal bruke i jobb sammenheng, hvor det trengs 4 forskjellige skjermbilder. må han kontroll over biler,mail,tv-ut og flytider uten å hele tiden måtte bytte mellom programmer. på forhånd takk. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Grensesnitt 1 x DVI-I - 60 pin LFH 2 x DVI-I - 29-pin kombinert DVI ( på levert kabel ) 2 x VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15) ( med adapter ) Bør vel være mulig med 4 skjermer, hvis jeg ikke tar feil. Kortet er jo faktisk laget for flere skjermer på en PC. Sjekk hjemmesiden til matrox. Lenke til kommentar
l0hre Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 det jeg trenger å vite er bare om alle skjermene blir individuelle. burede jo være slik,litt teit å clone 4 like skjermer Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 De er indivuduelle. Bare husk at du må kjøpe med en ekstra kabel, slik at du kan bruke 4 skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå