Alfa Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hei Julenissen var i sikkelig golune i år hadde en ixus 750 fra før så her er det mye å lære, syntes det ble bra jeg da Canon 400d, ef-s 55-250 1/60 - f/4,5 - 79mm - iso 400 Endret 26. desember 2007 av Alfa Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Synes det ble bra jeg. Du klarte å fange øyeblikket godt og hundeleken var i god kontrast. Har egentlig ikke mye negativt å si om bildet. Det hadde kanskje blitt enda bedre om du hadde tatt bildet litt nermere, altså mer fjes mindre kropp. Bildet ble veldig "brunt" men jeg likte det. Synes du har komt lagt. Inlegg 200 (smilefjes) Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Hvitbalansen er helt feil. Når du er inne og har mye lys fra lamper (fluorescent light) er det en fordel å endre dette på kameraet (fra auto som du sikkert har nå). Lenke til kommentar
Alfa Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Takk for tilbake meldingene, bedre nå ? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Falt mer i smak nå, kjempe bra. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 -litt kjedelig utsnitt, tatt litt for ovenifra, gå helt ned på øyenivå med hunden (ikke bare en mellomting fra bakken og høyt) -prøv å kanskje bruke blits for å skape mer spennende lys. -bakgrunnen bringer ikke fram motivet. bakgrunnen har samme farge omtrent som hunden, og er ca. like lyst som deg også. (lyst mot mørkt, og en farge mot kontrastfargen ser mye mer proffesjonelt ut) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Leste trådtittelen, og tenkte, Jippi, her er det kanskje et sprekt vofsebilde. Har blitt litt bortskjemt på slike, her på forumet. Litt skuffet når det ved første øyekast ligner mistenkelig på en diger mopp ... No offence, men det ligner fremdeles på nettopp det, selv etter at det første sjokket har lagt seg. Lenke til kommentar
Alfa Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 :!: 40kg mopp, best å ikke fortelle han det han kan være litt hårsår .................. Ps. Lå på gulvet når jeg tok bilde og brukte blits rettet mot taket, får prøve litt mere men likt bildet godt selv Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Synes ikke hvitbalansen er et så stort problem i dette tilfelle. Men bildet virker litt sjeft, og jeg savner kontakt med øynene. Og det ser ut som om hunden vil heller sove enn leke ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå