Ev1BL Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei Av og til, får jeg veldig problemer med synet. Merker først at sidesynet blir veldig dårlig, ser ikke hånden min når jeg ser rett frem mens jeg holder hånden ca 45 grader og 20cm lengre nede fra hodet mitt. Fokuset blir også litt rart, klarer ikke lese tekst ordentlig. Hvordan det går etter dette varierer litt, men forrige gang det inntraff, fikk jeg en veldig hodepine samt kvalme. Tok vel kanskje 30-40 min fra jeg merket at synet tullet til jeg kastet opp. Noen timer etter var jeg egentlig stort sett helt bra igjen. Det jeg da lurer på er, noen som vet hva dette er for noe? Eller kanskje noen som opplever det samme? Det skjer nokså sjeldent egentlig, 5 ganger i året kanskje...Har vel lagt mest merke til det de to siste årene. Er 16 år btw. Lenke til kommentar
holsv1 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Vert hos doktoren da? Sikkert ikke dumt å skjekke om du kan ha noen sykdommer... Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Nei tenker at det kan ikke være noe farlig når det skjer så sjeldent og går så fort over? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 det høres VELDIG typisk ut som migrene. Migrene kan oppleves forskjellig fra person til person, men er veldig ofte forbundet med synsproblemer, kraftig hodepine og kvalme. du kan lese mer her: http://www.doktoronline.no/lex/h/migrene.html Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har hatt det samme et par ganger og har migrene. Men du må vurdere sjansen for at det også kan være snakk om dehydrering. Drikker du lite vann? Lenke til kommentar
sxterbx Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Jeg har også hatt disse symptomene, bortsett fra at jeg ikke ble kvalm, men det varte i ca 1 time. Hadde dette en gang i året, i 4 år. Men borte nå. Endret 27. desember 2007 av sxterbx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå