Gå til innhold

360 eller PS3?

kenny480

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvilken konsoll jeg skal gå for. Har hatt PS1 og PS2 som foregående konsoller samt nintendo 64 og supernintendo.

Enste grunnen til at jeg missliker 360 litt er pga kontrollene. Har aldri likt dem ettersom jeg er vant med PS kontrollene.

Er ikke helt stor fan av Halo heller så vet ikke hva som gjør at jeg burde gå for 360. Det er også noen ting jeg lurer på angående konsollene:

Kan man se filmer som er lastet ned og lagt inn på HDD'en?

Kommer GTA IV til begge konsollene?

Hvem er mest stillegående?

Hvem har størst potensiale?

På forhånd takk for alle svar =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Denne tråden blir nok fort stengt. Hva du bør kjøpe kan ikke vi vite. Du må se på spillene, og velg den som du syntes har de mest interessante spillene. Kontrolleren er ikke noe problem i det hele tatt. Du er nok godt vant med dualshock'en, men det bør jo ikke hindre deg i å prøve andre kontrollere, X360 sin er absolutt en god kontroller.

For å svare på noen av spørsmålene dine:

X360 har Video Marketplace hvor du kan leie filmer og kjøpe tv-episoder. Dette har nettopp blitt lansert i noen europeiske land, om Norge blir inkludert vites ikke.

GTA 4 kommer på begge to maskinene samtidig, X360 vil etterhvert få eksklusivt episodisk innhold som man kan laste ned.

X360 er klart mest støyende, dette kan plage noen, for meg personlig spiller det ikke noen stor rolle.

Hvilken som har størt potensiale er kun interessant for fanboyer, ikke noe å diskutere i det hele tatt... De har begge sine styrker og svakheter. Du må selv bedømme hva som er viktigst for deg.

Lenke til kommentar

For å utdype spørsmålet om filmer, så kan man altså streame filmer fra PC til både PS3 og 360. På PS3 kan man også overføre dem til harddisken, eller spille av fra en ekstern harddisk.

Hvilken som har størt potensiale er kun interessant for fanboyer, ikke noe å diskutere i det hele tatt...

Bullcrap. Begge greier seg forsåvidt fint for øyeblikket, så du bør kanskje heller se på hvilke spill som kommer. På PS3 får vi bla. Killzone 2, LittleBigPlanet, Gran Turismo 5, Metal Gear Solid IV, Final Fantasy XIII og God of Wr 3. Kommer sikkert en del gode spill til 360 også, men det får heller noen andre fylle ut siden jeg ikke har oversikten selv.

Lenke til kommentar
Vi er som tre leirer

Feil, minst fire hvis man teller med mods.

Konsollkampen er ferdig diskutert her i forumet, noen liker ditt, noen datt og noen dott. Finnes også folk som ikke liker noen av disse delene. ;)

Ellers så er søkemotoren en grei sak i forumet.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...