Gå til innhold

4 GB M2 kort på k810i ?

equalern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Hei !

Lurer på om det er mulig å sette inni ett 4GB m2 kort i min k810i Sony Ericsson..

Det står den bare har 2GB M2 støtte, men kan man presse inni mere ?

takk !

4 GB gikk greitt på min K800, kjøpt i juli i fjor, 4 GB burde derfor ikke være noe problem på en nyere utgave av samme telefon. Jeg har sjekket flere av telefonene som er nevnt på SEs hjemmeide, og det SE presentrerer der er i mange tilfeller svært konservative tall.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hei mia_tuk!

Kva firmware har du på K800ién?Eg har eit 2GB M2 kort i min SE K800iv.Tok kontakt med Komplett for ei stund siden for å høre om den støttet 4GB kort.Dei sa nei.Noko eg synest var litt rart pga NTFS filsystemet. Har også sett 4GB bli annosert på ein norsk nettauksjon der det står at K800iv er støttet. Der selges også 8GB kort. Og regner med at om du får 4GB kortet til å fungere burde eg også få til 4GB og 8GB på min ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Hei mia_tuk!

Kva firmware har du på K800ién?Eg har eit 2GB M2 kort i min SE K800iv.Tok kontakt med Komplett for ei stund siden for å høre om den støttet 4GB kort.Dei sa nei.Noko eg synest var litt rart pga NTFS filsystemet. Har også sett 4GB bli annosert på ein norsk nettauksjon der det står at K800iv er støttet. Der selges også 8GB kort. Og regner med at om du får 4GB kortet til å fungere burde eg også få til 4GB og 8GB på min ;)

Jeg har ikke telefonen lenger, men ser at du har fått positivt svar av en annen bruker, i hvert fall når det gjelder 4GB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...