Pansergnom Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Som topic sier, er det noen her som har noen formening om hvilken stuffing som er den beste? Jeg vet jo at smaken er forskjellig men jeg vil gjerne høre hva dere mener. Vi skal nemlig lage kalkun i morgen for første gang og trenger sårt tips Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Går ut i fra at du ikke skal dytte det inn i buken? Det vil forlenge steketiden og gjøre kjøttet ultratørt. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 hvis du har varmlufts ovn så bruker du nok litt lengre tid hvis du dytter buken full med stuffing, men ha litt suffing i, 0,5kg eller noe, og et par appelsiner, nice resten av stuffingen kan du ha utenom i en gryte eller du kan jo dytte litt der hodet\nakken en gang satt svinekjøtt , brødsmuler, nøtter, tørket frukt, og litt jule krydder , men det finnes jo utallige oppskrifter, så du får finne deg en du tror du kanskje kommer til å like 35min pr kg, 180 grader ... perfect Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå