Gå til innhold

Sitter fast på Assassins Creed! :(

Anbefalte innlegg

Det som står på status.

0/6 Investigagtions Complete.

3 Investigations are needed to access Assassination Memory

Climb a view point to locate them.

Det som sto før var at jeg måtte stikke til alle Assassins Byråene. Så står det bare det, og jeg har gjort sinnsykt mange save citizens og klatre til viewpoints, har ennå ikke fått noe. Noen som vet hva som skjer?

Har mordet 3 av de 9 hvis det hjelper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som står på status.

0/6 Investigagtions Complete.

3 Investigations are needed to access Assassination Memory

Climb a view point to locate them.

Det som sto før var at jeg måtte stikke til alle Assassins Byråene. Så står det bare det, og jeg har gjort sinnsykt mange save citizens og klatre til viewpoints, har ennå ikke fått noe. Noen som vet hva som skjer?

Har mordet 3 av de 9 hvis det hjelper.

gå til en ny del av byen, det gjorde jeg

Lenke til kommentar

Etter de 3 første oppdragene, står ikke viewpoints på kartene lenger, så de må du finne selv. Det er veldig enkelt, på hver viewpoint sirkler det en ørn rundt tårnet. Etterhvert som du har synkronisert, kommer det fram på kartene hvor de forskjellige investigations punkta er.

Lenke til kommentar

Viewpoints står da vitterlig på kartet selv etter de 3 første oppdragene!

Det som er riktig er at viewpoints ikke står merket av på kartet når du kommer inn en by hvor du har åpnet et nytt område av byen. Det du må gjøre da er å komme deg inn i det nye området og finne en bygning med en ørn sirklende rundt og komme deg opp der, da vil alle de andre viewpointsene dukke opp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen som egentlig vet hvor og når det blir savet i spillet? Hver gang man gjennomfører en liten "event" (redder noen, viewpoint) står det "saving", men dersom jeg da slår av og starter på nytt virker det ikke som det er savet fordi jeg starter på en annen plass i spillet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Er det noen som egentlig vet hvor og når det blir savet i spillet? Hver gang man gjennomfører en liten "event" (redder noen, viewpoint) står det "saving", men dersom jeg da slår av og starter på nytt virker det ikke som det er savet fordi jeg starter på en annen plass i spillet.

regner med du har funnet ut av det ti nu? men ja det blir savet ette hvær (event) bare se på kartet om ting har fårsvunnet feks.

hvorfår man begynner andre plasser har jeg også lurt på..syns man begynner ofte på byrået.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...