Aurheim Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei Skal gå til innkjøp av en PSP, men har for øyeblikket kun planlagt å skaffe Tekken: Dark Resurrection, siden jeg elsker fighting- og beat-em-up spill på arkader og konsoll, og har allerede prøvd dette spillet. (forøvrig et sinnsykt bra spill ) Lurer derfor på om dere kan komme med anbefalinger om flere, både nye og "gamle", som dere mener enhver psp-eier med respekt for seg selv bør eie. Tar imot alle anbefalinger, men favoritt-sjangere er fighting/beat-em-up's, racing simulator ala gt3, forza etc. og rpg (ikke begeistret for turbasert rpg's, men vurderer FF Tactics: The War of the Lions, hørt mye bra om det). Kjør igang forslag! PS: Feel free til å komme med tips om utenlandske nettbaserte butikker. Prisene her til lands er ofte relativt høye, men har account på play.com Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 FF Tactics er et av mine favoritt spill i hvertfall. Taktisk, men med meget god story. Ellers synes jeg Brave Story er en av de beste rpg'ene til psp. Om litt skyting og sniking er interessant så er begge syphon filter spillene og metal gear solid portable ops bra saker. Lenke til kommentar
Aurheim Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Jepp, blir nok FF Tactics ja. Og Brave Story så jo også interessant ut, spesielt grafikk-stilen. Så forresten review'en på ign.com Is it wrong that a half-human/half-cat girl looks soooo hot? haha Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Wipeout Pulse eier! Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Syphon Filter Logan's Shadow! Genialt spill Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Final Fantasy Crisis core virker veldig lovende, jeg har den japanske versionen og skjønner ca ingenting men pent er det. Ellers er Medal of honour heroes 2 ganske kult, FPS som faktisk funker. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Min innleverte PSP Slim&Lite spilte jeg Burnout Dominator på, Det anbefaler da jeg. Spillet gir en god fartsopplevelse og hvis du har skillsa så gir den deg rikelig med fart i tillegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå