Gå til innhold

Musikkedit/opptak på Vista64, hvilke programmer fins det?

Lex-Icon

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg jobber litt med musikk hjemme. Har tidligere brukt Cubase og Protools på windows XP. De støtter dessverre ikke 64bits Vista, og jeg lurer på om noen kjenner til lignende programmer som man kan kjøre på 64bits Vista?

Har et M-Audio MobilePre USB lydkort og Mbox. Mbox'en kan jeg ikke bruke på 64bits system så den har jeg andre planer med..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Cubase 4 støtter ikke offisielt vista, men cubase-forumet rapporteret at det funker helt strålende.

ikke på min Vista maskin. men det gjør meg lite da jeg bruker XP til Cubase.

Lenke til kommentar

Takker for svar allesammen, vært jul osv, så litt sen med å lese :p

Må man kjøpe Cubase 4.1? Hvis jeg kjøper 4, kan det da bare patches opp? Eller er det slik som Protools at man må betale for hver "patch"?

Ellers takk for tips om Sonar. Skal laste ned trial og teste det.

Lenke til kommentar

Kanskje litt feil å spørre her, men i Sonar så har jeg store problemer med V-Vocal som er hovedgrunnen til at jeg valgte å prøve Sonar. Det er bare noe som kommer frem. Ikke hele vokalen.

Jeg merker om jeg øker volumet på innspillingen så dukker mere opp i V-Vocal.

Men problemet er at allt jeg spiller inn i Sonar blir FRYKTELIG lavt. Selv om det ikke gjør det i andre programmer. Noen som har noen tips? :)

Lenke til kommentar
Kanskje litt feil å spørre her, men i Sonar så har jeg store problemer med V-Vocal som er hovedgrunnen til at jeg valgte å prøve Sonar. Det er bare noe som kommer frem. Ikke hele vokalen.

Jeg merker om jeg øker volumet på innspillingen så dukker mere opp i V-Vocal.

Men problemet er at allt jeg spiller inn i Sonar blir FRYKTELIG lavt. Selv om det ikke gjør det i andre programmer. Noen som har noen tips? :)

hmmm rart. har ikke hatt noe problem med slikt i sonar selv.

du ser jo når du tar opp. blir lydfila liten og eller er den som den skal være men volumet er lavt bare???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...