rangerlie Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hei Jeg skal koble signalkabler fra forsterker til spilleren, i bilen. Men på forsterkeren er det bare utganger som går på høyre og venstre høyttaler, men ikke pluss og minus. For på spilleren er det - og + utgang på venstre høyttaler og - og + på høyre høyttaler, som utganger. Men siden jeg bare har en utgang på forsterkern skal jeg da bruke enten + eller - utgangen på spilleren? Ble ikke lett å forklare, men er utrolig takknemlig om noen skjønner og kan hjelpe.. Endret 26. desember 2007 av rangerlie Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har du en kanal ut på forsterkeren? en rca plugg? med en pinnne i midten? Hvis det er det du har så skal senterpinnen til + og skjermen rundt til minus.. Lenke til kommentar
rangerlie Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg har ikke noe pinne i midten nei.. Det er vel sånne phono utganger, røde og hvite Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva har du ut av forsterkeren?? Lenke til kommentar
rangerlie Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Har 6 phonoutganger, til signalkablene, 4 for høytalere og 2 for subb. Også har jeg 5 kanaler for høytalerledningene, der er det + og - for både høyre og venstre sub/høytalere Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du skal koble signalkabelen på den røde og vite fra spilleren... har du riktig kabel, så skal den bare stikkes i den på spilleren. Har du bare en slik rca utgang på spilleren, så må du bruke y-ledd bak, for å dele signalet til de inngangene du skal bruke... hvilken forsterker er det snakk om?? Lenke til kommentar
rangerlie Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Var snakk om en carvor. Men har fått koblet det til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå