Farris2k Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei! jeg har en 3com Office connect router som heter 3CRWE554G72T, og jeg sliter en god del med den. jeg har først nå, har hatt den en stund, fått til å åpne portene for utorrent på den. men neste problem er online gaming. uansett om jeg er koblet til kabel eller ikke, så får jeg høy ping på f. eks CS. av og til klarer den ikke å koble til steam i det hele tatt! jeg lurer på hva jeg kan gjøre med dette problemet. noen som har en løsning? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Åpne portene spillene bruker Lenke til kommentar
Farris2k Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 litt flaut å spørre om, men hvordan finner jeg portene som spillet bruker? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Det letteste er nok å søke på google, for det står (somregel) ikke i bruksanvisninger osv hvilke porter spillet bruker Endret 26. desember 2007 av daruu Lenke til kommentar
Farris2k Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 vel, jeg er ganske så blank på det området, google gir meg ikke mye ;p det som skjer, er at når jeg går inn på steam, så skal jeg finne servere. men det kommer ingen opp! hvis jeg trykker refresh, så kommer det KANSKJE opp noen, men dem har sånn 500 og oppover i ping! og så forsvinner internettet og jeg må enten restarte maskinen, koble fra eller koble til nettet og lignende for at jeg skal komme på nett igjen. Lenke til kommentar
Farris2k Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 har funnet det ut nå ;> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå