Gå til innhold

Finn en serie til meg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe så enkelt som Friends?

Jeg har sett Friends fra første til siste episode minst 4 ganger, men liker det fortsatt. Ja, jeg vet hva som skjer i alle episodene, men det er veldig koselig serie og gøy, selv 5 gangen jeg ser det.

I tillegg har det akkurat kommet en ny samlerboks med 40 DVDer og masse ekstramateriell etc etc.

Hvis du skal kjøpe, er det den jeg ville ha kjøpt.

Lenke til kommentar

Entourage

Jeg har til nå sitt alle sesongene som har blitt laget. (Så de faktisk på 4-5 dager med brodern). Jeg ble skikkelig hekta på serien etter bare ha sitt 3-4 episoder, mens brodern min var så fast bestemt at serien var drit men det tok faktisk bare en episode å vise han så digget han serien mer enn meg;P...litt OT!

Anyways så anbefaler jeg serien på det sterkeste. Se de 5 første episodene og si hva du syns. Hver episode varer 25 min om jeg husker rett.

Endret av mesha
Lenke til kommentar

One tree Hill

Gossip girl

Kyle XY

Heroes

Dexter

Grey's Anatomy

De to førstnevnte ligner på en måte på The OC, One tree hill er mye bedre enn gossip, men begge er ok. De tre neeste er ganske bra også, sci-fi, der HEROES er helt klart best. Og greys anatomy er helt konge, men kanskje mer for jenter?

Lenke til kommentar

Han/hun vil ikke ha Sci-Fi, hvorfor anbefale serier som Heroes? Forøvrig en meget bra serie, men ikke brukerens smak, virker det som. Jeg vet ikke om dette blir for dumt, men jeg regner med at du har sett og gjennomkjørt Prison Break om du er en tilhenger av serier som ikke strekker seg ut i det uendelige og det skjer ting hele tiden. Ellers kan jeg anbefale Damages, en prisbelønt dramaserie som går på TV3. The Wire er også meget intelligent og spennende.

Lenke til kommentar

har sett omtrent halve Prison Break, og alt utenom siste sesong av 24, men vet ikke om jeg gidder ta de opp igjen da jeg ikke husker mye av dt som har skjedd... har vurdert Gilmore Girls :p men har sett noen episoder i ny og ny på TVNorge så vet ikke helt. Gossip Gril skal jeg teste ut i og med at det også er skrevet (elr produsert :S) av samma fyren som OC, men har på følelsen av at ingen serier kan måle seg på The OC :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...