tacomodo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har lyst til å begynne å følge litt med på Premier League. Er det noen sider som er must-have bookmarks? Hvor finner man best info og nyheter? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 www.premierleague.com er jo en fin ting Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Sport/Fritid er det en forum del som heter. Er jo en fin ting:) Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 www.premierleague.com er jo en fin ting Denne var jo ganske glimrende egentlig. I tillegg fant jeg en norsk Blackburn side så da er jeg all set! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Skysports er jo en klassiker, og oppdateres konstant med nye artikler, rykter og lignende. Teamtalk er en annen god side, som er tidlig ute med troverdige rykter. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ikke begynn å følg med - plutselig er du hekta! og finn deg for all del ikke noe favoritt-lag! It is a ticket to downlife.... Lenke til kommentar
Vassbytta Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 IKKJE begynn å følg me på premier league det e League One som er den beste ligaen i england:D Lenke til kommentar
olus Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 IKKJE begynn å følg me på premier league det e League One som er den beste ligaen i england:D Coca cola championship e ligaen. Wolves e lage Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Wolves er heltene. De har Olofinjana! Og muligens Hanstveit. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Wycomb som er laget vettu;P Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Wycomb som er laget vettu;P Eller bare Halifax. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 www.premierleague.com er jo en fin ting Denne var jo ganske glimrende egentlig. I tillegg fant jeg en norsk Blackburn side så da er jeg all set! er du blackburn fan? me 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå