akee Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Ekstremt plagsomt! Noen som har opplevd denne? Og i såfall veit hvordan den fjernes, har kjøpt ad-aware og leita litt rundt i regedit.. uten resultat :/ På forhånd takk. Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg fikk samme problemet, da en forbanna knehøne absolutt MÅTTE legge inn iMesh på serveren min. Har kjørt adaware ca. 10 ganger, men allikevel er det noe igjen. (CNBabe) I tillegg har jeg også den i iexplore. ...frister å drepe han som la inn iMesh. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 har dere prøvd å kjøre reg-cleaner da? som kan hentes fra download dått kåmm.. eller prøvd å søke på g00gle etter det programmet som har voldtatt internett explorern deres? p.s. velg opera.. Lenke til kommentar
mariux Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 fake: bare 7 innlegg igjen nå:-D Lenke til kommentar
adyton Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du kan jo teste SpyBot som er omtatalt på www.windows.no her: http://www.windows.no/p_spybot.php Lenke til kommentar
akee Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Har prøvd SpyBot og reg-cleaner, uten at denne teksten fjerner seg , kanskje jeg skulle testet å installere ny IE. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du kan jo gå hit og se om du finner noe info. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Det har kommet en ny versjon av AdAware (ny for meg i alle fall). Versjon 6.0 finner du på www.lavasoftusa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå