ATI vs GeForce Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 "Kill one of your main targets like a true assassin" Ja, regner med det betyr hopp på ditt target med hånd kniven uten å bli lagt merke til? Gjor dette med Teutonic Leader of Acre - han ute i båten. Sneik meg inpå han usett og hoppe på han når han ikke så meg, heller ingen andre vakter så meg. Men fikk ingen achivement for dette. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får den? Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du må ikke hoppe på targeten med kniv men heller snikmyrde han ved å gå nærme og bare trykke på "X" knappen. Altså slik at Altair stikker den lille kniven i magen hans. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 I magen? Det er jo forfra, og da bli jeg jo lagt merke til av alle vaktene uannsett? Mener du ikke bakfra hvor du kutte strupen på han? Regnet med at du kunne gjøre det samme bare med å hoppe på han. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Er samme om du dreper ham forfra eller bakfra tror jeg. * Walk up to your target holding A in low profile to blend. * When your next to your target, still holding A, hold X to assassinate your target Endret 26. desember 2007 av Arthas Lenke til kommentar
Løve Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg fikk achivement ved å storme gjennom folkemengden og så gå(ikke løpe) frem til målet og assassinate. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Greit å gjøre det på ham som sreper en d00d som havner i en fontene. Da kan du bare gå beende opp til ham og assassinate. Veldig greit! Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Greit å gjøre det på ham som sreper en d00d som havner i en fontene. Da kan du bare gå beende opp til ham og assassinate. Veldig greit! Det han sa, jeg gjorde akkurat det samme. Han driver jo og knoter med et eller annet ved en av bodene, du går sakte bort til han og trykker på X og gjør ende på livet hans. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har alle achievements i AC og kan bekrefte det. Jeg sprang bare opp mot han og gjorde en "aerial assassination" i high-profile. Tror det har med at du dreper målet når du blir observert, men før vaktene/målet angriper/stikker av. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Seriøst, har du funnet alle flaggene? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Seriøst, har du funnet alle flaggene? Yup, BTW ikke verdt det xD Ble gal når jeg lette etter det siste king richard flagget i over en time. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 LOL2k Har PS3'ere noe nytte av å lete etter flagg da? Vi xboxere får en achivement, men hva får dem? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 hm vi slutter etter main questet er ferdig og har et liv!? er ikke verdt å samle mer enn de 20 flagga i starten av spillet..!=) Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Var det jeg tenkte^ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kan jo også samle flaggene i Acre. Det er tre forskjellige typer med 33 i hver. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Trykk HER får å se hvordan få achievementen Dette er video av den første personen du dreper ser det ut som angrer på jeg ikke gjorde dette selv.. Jeg Er på 4 person tror jeg Så skal ned å gjøre dette nå Lenke til kommentar
bystjerna Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) eg klarte det på den 2 personen du får i oppdrag med å drepe i acre. bare gikk opp over han å hoppet ned på han gikk lett. Endret 29. desember 2007 av bystjerna Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Achievementen går ut på å assassinate targete uten at det vet at duer en Assassin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå