retard1 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har lyst på ny mobil med fult tastatur, GPS og trådløst nett. Er disse 2 jeg har bitt meg merke i. Liker best Nokians størrelse på tastatur og skjerm og HTC'ens størrelse... Men hvilken skal jeg velge tro... Skal bruke den til vanlig telefoni og GPS, pluss litt surfing på nettet. Lenke til kommentar
Flums Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dersom du er vant til å bruke Windows til daglig og bruker det enda er kanskje TyTN 2 tingen for deg. Hilsen eier av TyTN og TyTN 2 Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nokia e90! Genial telefon! Knall fornøyd med den.. Skjermen til e90 gjør jo at internett surfing er fantastisk(800x352oppløsning) det vil si at mange sider vises uten og måtte scrolle så mye frem og tilbake.. Det som jeg er mest fornøyd med, med telefonen, er hurtigknappene.. La msn på "my own" knappen.. så sitter på msn og surfer på nettet og bare bytter fra det ene "programmet" til det andre med ett tastetrykk! Tastene er gode.. eneste er space var litt små-hard i starten, men føler den ble bedre etterhvert.. Telefonen er kjapp og lett og bruke! Last ned youtubeprogram(emtube) og MSN så er telefonen herlig! GPS har jeg omtrent ikke testet.. men vil absolutt tro tytn2 er bedre en nokia sin.. tomtom er nok bedre.. Selv om du må kjøpe kart til begge telefonene, for at det skal være bra.. værtfall det jeg har hørt/lest fra tester.. det jeg kan si som er negativt om nokia e90 er at skjermen er litt for widescreen.. kunne vært litt høyere.. og at space knappen var litt hard.. litt småtræg på internett.. er jo ikke så stor prosessor på mobiler.. Hadde p990i før.. og er samme størrelse og skjermoppløsning som tytn2, og det er for dårlig oppløsning på de skjermene. til nettet mener jeg da.. Jeg ville kjøpt Nokia e90 eller en fra I-mate ultimate serien.. I-Mate serien er artige telefoner.. Men har ikke testet tytn2. Så skal ikke si noe om den.. ser fet ut, vurderte den sterkt mot nokiaen! men oppløsningen trekker ned.. Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 lurer også på hvem av disse to jeg skal kjøpe,tror jeg går for tytn 2 Lenke til kommentar
Positive Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 lurer også på hvem av disse to jeg skal kjøpe,tror jeg går for tytn 2 Sitter litt med samme dilemma jeg også. Men jeg er mer opptatt av å ha min N95 som mobil, og eventuelt E90 eller TyTn 2 som en skole, kontor enhet. Men er litt i evja på hva jeg skal velge jeg også. Noen som kan si hvordan det er å skrive på TyTn2? Er viktig for meg at jeg kan skrive fort og kanskje til og med bruke mobilen til å skrive notater med på skolen. Lenke til kommentar
retard1 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 lurer også på hvem av disse to jeg skal kjøpe,tror jeg går for tytn 2 Da kan du få kjøpt min TyTN II for nå har jeg testet den en måneds tid. 90 % av moroa er å teste telefoner.. Som sagt, har en i original eske, men kvittering, ekstra 220 volt lader og billader. Operatørfri. lurer også på hvem av disse to jeg skal kjøpe,tror jeg går for tytn 2 Sitter litt med samme dilemma jeg også. Men jeg er mer opptatt av å ha min N95 som mobil, og eventuelt E90 eller TyTn 2 som en skole, kontor enhet. Men er litt i evja på hva jeg skal velge jeg også. Noen som kan si hvordan det er å skrive på TyTn2? Er viktig for meg at jeg kan skrive fort og kanskje til og med bruke mobilen til å skrive notater med på skolen. Jeg ble utrolig overrasket over hvor bra tastauret var, selv med mine store fingre! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 lurer også på hvem av disse to jeg skal kjøpe,tror jeg går for tytn 2 Da kan du få kjøpt min TyTN II for nå har jeg testet den en måneds tid. 90 % av moroa er å teste telefoner.. Som sagt, har en i original eske, men kvittering, ekstra 220 volt lader og billader. Operatørfri. lurer også på hvem av disse to jeg skal kjøpe,tror jeg går for tytn 2 Sitter litt med samme dilemma jeg også. Men jeg er mer opptatt av å ha min N95 som mobil, og eventuelt E90 eller TyTn 2 som en skole, kontor enhet. Men er litt i evja på hva jeg skal velge jeg også. Noen som kan si hvordan det er å skrive på TyTn2? Er viktig for meg at jeg kan skrive fort og kanskje til og med bruke mobilen til å skrive notater med på skolen. Jeg ble utrolig overrasket over hvor bra tastauret var, selv med mine store fingre! Å bruke tytn2 eller e90 til og skrive notater fønker ikke.. Word er altfor uoversiktlig og går alt for trægt og skrive på tasteraturet! Mener jeg da.. Når jeg kjøpte e90 så var en av argumentene over tytn2 at E90 har bittelitt større taster og da tenkte jeg det ville bli bedre og skrive.. Men jeg er ikke nærheten av tasteratur hastighet! Det går jo forsvidt og skrive notater.. men ville ikke anbefale det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå