LucarioX Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Vil denne fungere på PS3 og Wii i Norge? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Støtter PAL, så den bør fungere. Artig liten sak, må undersøkes nærmere. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ja den fungerer den, men uten å ha en link å vise til mener jeg ganske sikkert å ha lest at bildekvaliteten ble noe dårligere, og at Wii sine nedlasteted spill kunne ha problemer. (men disse var vel egentlig generellt med komponent fra Wii og disse spillene) Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Dette så usedvanlig interessant ut! Hvis jeg bruker denne så betyr det basically at jeg kan hooke min ps3 opp mot en hvilken som helst skjerm med VGA? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Dette er en slik box som gjør at man kan ha wii+xbox+ps2(3) koblet til samtidig med ÈN komponent utgang på TVen? Har vært på jakt etter noe lignende i veldig lang tid. Hvordan er det og kjøpe fra playasia? Uansett, er det ikke mulig å lage noe slikt selv? Eventuellt hvordan ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå