abene Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 PDF-leseren Adobe Reader er gratis, men det finnes flere alternativer som er mye raskere. Les mer Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Bruker Foxit selv, og er storfornøyd! Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Foxit var jo mye raskere enn Adobe. Supert program. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Sitter rett og slett og lurer på hvorfor originalprogrammer er så latterlig tregt når man har prøvd Foxit. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Utrolig bra tips! Lasta ned Foxit med en gang. Hater Adobe som pesten! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er det noen som klarer å nedlaste fra den linken som er oppgitt for adobe reader lite?? Irriterende at det står at man måtte avinstallere adobe reader før man installerer reader lite. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva med å legge til denne siden. Pdf er rett i nettlereren Høykomprimerte bilder da dessverre Lenke til kommentar
haalo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Adobes program er den eneste PDF-leseren jeg har vært 100% fornøyd med rendringen med. Tror jeg tester modifikasjonene av den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg prøvde Foxit først for et par dager siden, og kan ikke annet enn si meg storfornøyd. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Et annet alternativ er PDF-XChange som også er rimelig rask og har noen små editeringsmuligheter i pdf-filer. Og åpner du flere dokumenter får du de som tab'er, som jeg synes er en fordel. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Alternative PDF-lesere, håper jeg? Hva med PDF-leserne du finner i linux? Flesteparten er i mine øyne mange ganger bedre enn Adobe Acrobat, da de er raskere, enklere og mindre bloated. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Dette tipset skal jeg teste på jobben over nyttår. Ser på masse tegninger og dokumentasjon på pdf i løpet av dagen, så hvis jeg kan slippe å vente så takker jeg for det. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det med at det kommer reklame i Adobe sin PDF-leser. Burde ikke det blitt tatt med? Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Et annet alternativ er PDF-XChange som også er rimelig rask og har noen små editeringsmuligheter i pdf-filer. Og åpner du flere dokumenter får du de som tab'er, som jeg synes er en fordel.Jeg har også veldig sansen for fanebasert visning for hvert dokument. Det er i tillegg mye raskere enn adobe, og du kan, som du nevner, lage notater på selve dokumentene. Anbefales. Lenke til kommentar
haabe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg bruker Sumatra PDF som et alternativ. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) I adobes versjon kan du også lage notater i dokumentet. Adobes versjon ble _vesentlig_ tyngre i versjon 6.0, men siden har det blitt bedre! Versjon 8.1 er den raskeste fra Adobe siden 5.X, og er også mer integrert i annen software (inkl nettlesere) enn de gamle versjonene. Hva med de som jobber med gradisk design og MÅ forholde seg til standarder? Har de noe å tape?? Har selv opplevd store problemer når jeg har levert inn dokumenter i pdf 6 format på trykk til trykkeri som konsekvent bruker pdf 5. Jeg synes generelt ikke Adobe Reader 8.1 er treg, og jeg har en _gammel_ pc. Har tidligere jobbet med grafisk design, og jobber nå med it-drift, så har en viss erfaring. hva er prereferansene til denne testen?!!! Endret 27. desember 2007 av JKJK Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Irriterende at det står at man måtte avinstallere adobe reader før man installerer reader lite.Du syns det er irriterende at du ikke får lov til å installere det samme programmet to ganger? Hva er vitsen med 2 utgaver av Reader samtidig? Jeg har brukt Foxit en stund og har ikke vært helt fornøyd med den. Reader Lite sammen med Speed-up starter opp raskere enn noe annet program jeg bruker til daglig. Synd jeg så sjelden leser PDF. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Irriterende at det står at man måtte avinstallere adobe reader før man installerer reader lite.Du syns det er irriterende at du ikke får lov til å installere det samme programmet to ganger? Hva er vitsen med 2 utgaver av Reader samtidig? Glem det, PC-en min som ikke tillot siden der man kan nedlaste, grunn uvisst. Sitter på en annen data nå og der kommer siden opp. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fungerer disse alternativene med browser-plugin? Jeg setter stor pris på å åpne pdf-dokumenter direkte i Opera, så hvis f.eks. Foxit har mulighet for dette. Jeg googlet og fant denne tråden, og da fantes det tydeligvis ikke, men det er jo over 1,5 år siden det var aktivitet der. Er det noen som kjenner til om det har kommet siden da? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Fungerer disse alternativene med browser-plugin? Jeg setter stor pris på å åpne pdf-dokumenter direkte i Opera, så hvis f.eks. Foxit har mulighet for dette. Jeg har brukt Foxit noen år her, og også byttet til dette på de fleste maskiner jeg har fikset for andre. Oppstartstid og resursbruk har vært hovedmotivet. Foxit er jo en fil på et par MB som ikke engang krever installasjon, mot Adobe's tunge program med egne oppstartsprosesser liggende å kjøre hele tiden, og noe treg oppstart. Bruker nå Foxit 2.2, og denne åpner direkte i browser på IE7 og Firefox 2.0.0.11. Men på Opera 9.25 åpnes PDF i eget vindu. Hastighetsmessig ser jeg ingen forskjell, men man får jo feks da ikke PDF i faner. Men til dere som ikke er helt fornøyd med Foxit, kan dere utdype litt nærmere hva dere er misfornøyd med? Er ofte et snev av usikkerhet fra min side når jeg avinstallerer Adobe hos andre, og gir de Foxit som erstatning, om de vil gå glipp av noe de har bruk for. Så langt har jeg bare fått positive tilbakemeldinger fra alle som kun bruker dette til å lese div PDF. Endret 27. desember 2007 av pcp160 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå