Duckroll591 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei, for omtrent 6 måneder siden kjøpte jeg ett Koss Porta Pro headset fra Siba. Koss headsetter har som mange vet livstidsgaranti. Nylig sluttet den høyre høytaleren å virke! Personlig kan jeg ingenting om forbrukerrett eller garantier, så det jeg lurer på er om jeg ganske enkelt kan ta med meg headsettet sammen med kvitteringen til Siba og kreve ett nytt? Lenke til kommentar
Duckroll591 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Det kan du Ok, flott! Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du får ikke et nytt, men det gamle blir reparert Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kjøpet Koss på Elkjøp som jeg har 2 ganger klart og ta knekken på. Begge gangene har jeg fått nytt uten spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå