Illyria Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hei! Jeg har en lang tid nå brukt samsung lcd tven min som en pc skjerm til laptoppen min. Bruker vanlig skjerm kabel så har ikke vært noe problem før, bare å koble den til. men plutselig fungerer det ikke lenger. har sjekket alle innstillinger, men finner ingen feil Bruker pce n min andre steder også så har alltid tatt å koblet fra og til, men som sagt har aldri vært noe problem:(:( Har prøvd på en vanlig pcskjerm også, men samme problem. Når jeg går inn på innstilliger for grafikkortet står det at den har funnet skjermen, men det er ingen reaksjon på skjermen. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? syns det er merkelig at det plutselig ikke virker. Endret 26. desember 2007 av Illyria Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) har du trykt FN+F7 eller vilken knap d nå er skal ha 2skjermer på seg. vis ikke det er det så prøv og opdater driveren Endret 26. desember 2007 av EX-adrin Lenke til kommentar
Illyria Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 ja:( null respons Lenke til kommentar
Illyria Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Får bilde når jeg bruker tvut utgangen. Men oppløsningen der suger i forhold:( er det mulig at det er noe innstillig som gjør at man bare kan bruke en av dem? pleass svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå