OdinTheGod Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg har fått meg en sån iPod touch sak.. Jeg hører veldig mye på lydbøker. Av og til tar jeg meg o en pause.. Og siden dette er en sak med en masse muligheter.. Er det jo litt gøy å utforske.. Men.. Når jeg skal tilbake til der jeg var i boka.. Vel.. Jeg må skrive ned hvilken fil og hvor i den fila jeg er for å finne frem.. Er det ikke en enkere måte å gjøre dette på? Som ett bokmerke... I boka? Og mens jeg er inne på lydbok.. Hvordan lagrer jeg boka under katagorien lydbok? De jeg overfører havner blant musikken... Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg har fått meg en sån iPod touch sak.. Jeg hører veldig mye på lydbøker. Av og til tar jeg meg o en pause.. Og siden dette er en sak med en masse muligheter.. Er det jo litt gøy å utforske.. Men.. Når jeg skal tilbake til der jeg var i boka.. Vel.. Jeg må skrive ned hvilken fil og hvor i den fila jeg er for å finne frem.. Er det ikke en enkere måte å gjøre dette på? Som ett bokmerke... I boka? Og mens jeg er inne på lydbok.. Hvordan lagrer jeg boka under katagorien lydbok? De jeg overfører havner blant musikken... Ingen som kan dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 tror du kan gi opp, ipod er ikke laget for så avansert bruk som lydbøker Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 tror du kan gi opp, ipod er ikke laget for så avansert bruk som lydbøker Hmmmm.... En saa avansert Mp3 spiller. Bah. Hmmm. Den har ikke de skanfinaviske bokstavene i tastaturet en gang... Finnes det... Nei. Skal ta det i en ny traad. Lenke til kommentar
-Anette- Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Du trenger dette programmet. Det konverter mp3 filene, og lydbøkene havner innenfor lybøker på ipoden. Da begynner lydboka der du stoppet den Endret 27. desember 2007 av -Anette- Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 for å få skandi. Bokstaver må du holde inne feks "a" for å få "å"... Dette var skrevet mes min touch Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Høyreklikk på filen i itunes, velg vis info og velg lydbok. Vet ikke om det fungerer slik, men vil tippe det siden det kan man gjøre med videoklipp. De kan man velge om skal være film, tv program ellee musikkvideo. Skal undersøke dette nærmere til i morgen og skrive hva jeg har funnet ut da. Denne meldingen er også skrevet rett fra min ipod toch. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 for å få skandi. Bokstaver må du holde inne feks "a" for å få "å"... Dette var skrevet mes min touch Ahh.. Supert :-D Takk for hjelpen med det :-D Høyreklikk på filen i itunes, velg vis info og velg lydbok. Vet ikke om det fungerer slik, men vil tippe det siden det kan man gjøre med videoklipp. De kan man velge om skal være film, tv program ellee musikkvideo. Skal undersøke dette nærmere til i morgen og skrive hva jeg har funnet ut da. Denne meldingen er også skrevet rett fra min ipod toch. Hadde hvert kjempeflott :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå