Gå til innhold

Sliter med betaling av Nokia N95 8GB og tilbehør...

Thomas-A

Anbefalte innlegg

jeg sliter med betalingen på både tlf og tilbehøret... Jeg får ikke betalt. Det er ifra mobilfabrikken.no (n95 8gb) og mytrendyphone.no (krusell og crystall case) jeg skal kjøpe mobilen og utstyret i fra.

Jeg kommer til det stadie hvor du skal taste inn kontonr, kontrollnr og utløpsdato. Jeg får opp denne feilmeldingen;

"Sjekk vennligst om du har opplyst kortnummer og utløps måned/år korrekt."

Dette har jeg dobbeltskjekket mange ganger og det er riktig det jeg taster inn.

Jeg bruker Visa Electron, og det står at dette kortet kan benyttes.

Er det noen som kan hjelpe meg og evt gi tips til andre betalingsmåter om jeg ikke kan bruke dette kortet.. Kan jeg f.eks bruke nettbank?

Takker for svar og håper på raskt svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hele er egentlig veldig enkelt; du kan ikke bruke visa electron til internett handel, slik du kan med kreditt eller vanlig visa debetkort, noe ditt kort ikke er.

Fant ut dette jeg også, så jeg betaler via forskuddsbetaling. Da får jeg en faktura på epost som jeg betaler via nettbanken :)

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Det hele er egentlig veldig enkelt; du kan ikke bruke visa electron til internett handel, slik du kan med kreditt eller vanlig visa debetkort, noe ditt kort ikke er.

Det finnes unntak. Av en eller annen grunn kan jeg betale med mitt Electron fra Visa, det være alt fra Komplett til PayPal og Steam. Likevel, det skal egentlig ikke gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...