anonymousf Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Høj, jeg skal kjøpe meg et skjermkort, men så fant jeg ut at jeg måtte ha ny PSU og, og på den PSU jeg tenker på og kjøpe er det SATA ledninger, men på harddisken i dataen er det IDE. Så vist jeg kjøper den PSU'n med SATA får jeg ikke kobla til harddisken og neon lysene i dataen da eller? Endret 26. desember 2007 av Christerf Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg tror ikke det selges strømforsyninger uten de "vanlige" kontaktene til IDE-harddisker, så du vil ganske sikkert finne noen kontakter du kan bruke. Hvilken strømforsyning tenker du på? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jo, det følger med vanlige molex kontakter på flesteparten av alle strømforsyninger idag, men også disse SATA kontaktene som du nevnte. Lenke til kommentar
anonymousf Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Det var denne her jeg tenkte på: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338686 Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Som det står i spesifikasjonen: 8 x 4-pin intern strøm. Du har altså 8 kontakter av den "gamle" typen til IDE-disker. Lenke til kommentar
anonymousf Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Okey, takk Mr. Floppy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå