Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hei! Familien min kjøpte en HP Photosmart C4380 printer, og jeg har prøvd å få denne til funke, men det er ikke så lett. Jeg kan fint printe med usb kabelen, men får ikke til å printe via vårt trådløse nettverk. Jeg har installert softwaren på en laptop med windows vista, og laget et ad hoc trådløst nettverk for printeren i vista (som det står at det skal gjøres i instruksheftet). Men jeg får ikke kontakt med printer trådløst under installasjonen av programvaren som kommer på den medfølgende cden, og skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg bruker windows XP selv, så vista virker noe kronglete og "forenklet" for meg. Hvis noen kan gi meg noen gode tips, hadde det vært veldig flott. Takk for forhånd! Endret 26. desember 2007 av Gjest Lenke til kommentar
HAG Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har en 6180 på trådløst nett, punkt en var og få skriveren inn på nettet, deretter inn med driverene på PC-en, meiner det var slik. Får kontrollert denne metoden etter nyttår når eg reiser tilbake med ny PC i "kofferten". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå