aloras Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Såg at pre-order av GTA IV koster 32 GBP der. Er ikke dette veldig billig? Noen som vet hva frakten blir? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Såg at pre-order av GTA IV koster 32 GBP der. Er ikke dette veldig billig? Noen som vet hva frakten blir? Alle spill koster 32 GBP der med unntak av noen få. Det er også fri frakt. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og det er ingen haker ved å kjøpe fra denne butikken? Alt er jo mye billigere enn det man får her i butikkene, så om jeg kjøper f.eks. en Blu-Ray DVD remote så fungerer denne like bra som en europeisk en? Hvordan er det med spill da? Om jeg kjøper spill med online muligheter, vil jeg kun være i stand til å spille mot spillere fra USA da eller? Eller er det rett og slett ingen ulemper ved dette? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Antakeligvis moms med mindre de jukser litt. V(ideo)G(ames)P(lus).ca er tryggere slikt sett. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er ikke antageligvis moms. De sender 99% sikkert med lavere verdi om du spør om det. Det og sende varen med lavere verdi er ikke noe fenomen VGP faent opp. Er muligens litt sikrere og kjøpe fra VGP siden du er 100% sikker på at de gjør det, Men de aller fleste andre gjør det også. Og mange er billigere enn VGP. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Noen som har erfaring med movietyme da? Virker som veldig gode priser, dersom de skriver ned verdien på pakkene... Dette står på Q&A-siden deres: "Q: Are shipments Liable To Import Tax & Duty? A: Yes as a rule all items over £18 in value are liable for Customs Tax & Duty. Customers of this site are responsible for paying local countries import taxes / duty and are none refundable by us." Skjønner forsåvidt at det kanskje ikke hadde vært noe de hadde skrevet i klartekst på siden deres uansett men... Sendte hvertfall en mail og spurte om de kunne skrive ned verdiene på pakkene Endret 8. januar 2008 av Knut Marius Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uncharted finnes ikke på tilbud noen steder enda ser jeg. Platekompaniet online selges det til 499,-. Butikken selger det til 549,- eller hva det var. Synes PS3-spill er litt i overkant dyrt ja. Har lissom alltid vært 500,- for spill, bortsett fra spill som er sinnsykt etterspurt. Som FF7, 8 og 9. Kjøpte alle disse til 600,- husker jeg. Er Uncharted så etterspurt mon tro? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som har erfaring med movietyme da? Virker som veldig gode priser, dersom de skriver ned verdien på pakkene... Dette står på Q&A-siden deres: "Q: Are shipments Liable To Import Tax & Duty? A: Yes as a rule all items over £18 in value are liable for Customs Tax & Duty. Customers of this site are responsible for paying local countries import taxes / duty and are none refundable by us." Skjønner forsåvidt at det kanskje ikke hadde vært noe de hadde skrevet i klartekst på siden deres uansett men... Sendte hvertfall en mail og spurte om de kunne skrive ned verdiene på pakkene Jeg sendte mail tidligere og da svarte de at det ikke var noe problem. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er en veldig bra butikk jeg har både bestilt Warhawk og Ps3 kontroler de sender som gave og med verdi under 20$ Det er bare å skrive det i komentarfeltet Lenke til kommentar
kdog Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 En gave kan koste inntil 1000 NOK, men ville nok heller utelatt gift latt det stå mindre beløp om man først skal snylte på samfunnet. Når tollere ser "gift" på en pakke med en butikk som avsender, vil de ved en stikkprøve finne ordrepapirene i pakken. Det vil de forsåvidt gjøre med vanlig lurebeløp, men de slipper nok lettere unna stikkprøver i første omgang. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) En gave kan koste inntil 1000 NOK, men ville nok heller utelatt gift latt det stå mindre beløp om man først skal snylte på samfunnet. Når tollere ser "gift" på en pakke med en butikk som avsender, vil de ved en stikkprøve finne ordrepapirene i pakken. Det vil de forsåvidt gjøre med vanlig lurebeløp, men de slipper nok lettere unna stikkprøver i første omgang. Man er faktisk pliktig til å tolle av gaver som er sendt direkte fra bedrifter uansett, så du blir mest sannsynlig stoppa. Det sikreste er å skrive verdien på pakken lavere enn 200 kr Endret 9. januar 2008 av Knut Marius Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Når jeg kjøpte nytt snow board så var det mærket med gave og $100. Jeg måtte betale toll likevell siden det var sendt fra butikk. men var uansett ikke mye da. litt over 100 spenn:P Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Så de hadde PES 2008 til PS3 og Xbox til 299 på dvd-galleriet i bergen.. Veldig billig! De hadde også Heavenly Sword til samme prisen.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nice, heavenly sword til den prisen frister skikkelig. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Uncharted finnes ikke på tilbud noen steder enda ser jeg. Platekompaniet online selges det til 499,-. Butikken selger det til 549,- eller hva det var. Synes PS3-spill er litt i overkant dyrt ja. Har lissom alltid vært 500,- for spill, bortsett fra spill som er sinnsykt etterspurt. Som FF7, 8 og 9. Kjøpte alle disse til 600,- husker jeg. Er Uncharted så etterspurt mon tro? Litt dyrt ja, men har du muligheten til å bestille fra VGP f.eks blir det fort billigere. La selv inn bestilling på Uncharted tidligere i dag, og med frakt blir det noe over 350,- nok Så gjenstår det bare å få en PS3 i hus Endret 15. januar 2008 av Tomtruck Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Vet ikke om det er rimeligere andre plasser, men er Vinterkampanje på Aggregator.no . Singstar m\mic 499.- Ratchet & Clank: ToD 499,- Assassin's Creed 449,- http://umix.aggregator.no/default.asp?Side...&SideId=642 Endret 15. januar 2008 av Oakis Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Noen som vet om det er noe tilbud på en ps3 kontroll her? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vet det er noen billige på qxl Lenke til kommentar
huldal Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvor finner man brukte ps3 spill, bortsett fra qxl og finn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå