StalkerPrime Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Soldier of fortune 3 til så lav pris er neimen ikke verst, selv om det har fått dårlig kritikk Noen flere tilbud? Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg bestilte en del spill fra VGP i romjula. Bestilte med guitar hero 3 og rock band..fikk ett lite sjokk når jeg hørte hva frakten blei. Men VGP hadde utrolig bra service da, dem sendte meg en mail på forhånd og forklarte frakten og spurte om jeg fortsatt ville ha de to spillene. Da takket jeg nei og ett par dager senere var pengene tilbake på konto:D Her er forresten mailen jeg fikk: Hello Marius, Your order was not calculated shipping costs for you. Shipping costs are as follows : Rockband Special Edition - PS3 $255.00CAD Guitar Hero 3 + Other Items : $140.00CAD If this is okay with you please let me know and I will charge the card and ship it out. Otherwise I can cancel part of the order or the whole order whichever you prefer. Sorry for any inconvenience caused. Thanks, Jeg sendte mail tilbake og lurte på om det kun var fraktkostnader, eller om det var for både spillet og frakt og fikk dette til svar: Hello Marius, The shipping alone are those prices. I will cancel the Rockband and Guitar hero as requested I will just refund this amount less. Thanks for gettign back to me asap. Thanks, Da blei det jaggu meg dyrt for de to spillene med frakt;) hehe Resten av tinga jeg bestilte kom på 80cad i frakt. Det var en sixaxis kontroller, fifa 08, cod4 og bt fjernkontrollern. Sparte ikke så mye på kontrollerne, men nesten halv pris på spillene Marius Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Blir dyrt å sende de to pakkene så langt vet du, spessielt siden VGP sender begger hver for seg. Endret 2. januar 2008 av Spec-ops-j Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Slenger på denne fra yesasia.com jeg. Dette er ingen upris. Call of Duty 4: Modern Warfare (US Version) US$51.99 [~NOK289.82] Blir dette uten toll? Blir det toll på play-asia? Noen som vet? Takk for svar Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) 255 for frakt på Rock Band? Det var litt mye syns jeg. Det meste jeg har betalt for frakt er 275USD, for 2stk 50liters kasser som veide 20kg hver. Dette var med Fed Ex, fra Miami. Da tror jeg at jeg skal drøye litt med Rock Band:P Endret 3. januar 2008 av Rs125 Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Slenger på denne fra yesasia.com jeg. Dette er ingen upris. Call of Duty 4: Modern Warfare (US Version) US$51.99 [~NOK289.82] Blir dette uten toll? Blir det toll på play-asia? Noen som vet? Takk for svar De merker pakken med ønsket verdi på oppfordring. Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Slenger på denne fra yesasia.com jeg. Dette er ingen upris. Call of Duty 4: Modern Warfare (US Version) US$51.99 [~NOK289.82] Blir dette uten toll? Blir det toll på play-asia? Noen som vet? Takk for svar De merker pakken med ønsket verdi på oppfordring. Ok den er grei:) Tar det lang tid med frakt? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Slenger på denne fra yesasia.com jeg. Dette er ingen upris. Call of Duty 4: Modern Warfare (US Version) US$51.99 [~NOK289.82] Blir dette uten toll? Blir det toll på play-asia? Noen som vet? Takk for svar De merker pakken med ønsket verdi på oppfordring. Ok den er grei:) Tar det lang tid med frakt? 5-12 dager heter det. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Spaceworld - Timeshift til 279,- Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 DVD-galleriet i Bergen har Heavenly Sword på PS3 for 299,- Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Mulig disse er nevnt fra før, but here goes: Call of Duty 3: 279,- http://www.cdon.com/product.phtml?prod=622352 Ghost Recon 4: Advanced Warfighter 2: 279,- http://www.cdon.com/product.phtml?prod=710179 Blazing Angels Squadrons of WWII: 299,- http://www.cdon.com/product.phtml?prod=710231 Splinter Cell Double Agent: 299,- http://www.cdon.com/product.phtml?prod=715847 Tony Hawk's Project 8: 309,- http://www.cdon.com/product.phtml?prod=622307 Surf's Up: 319,- http://www.cdon.com/product.phtml?prod=751301 Dunno om det er tilbud, men er med i Salget på Cdon Edit: ser at det er nevnt før, men blabla <3 Endret 7. januar 2008 av Oakis Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 En del titler som har sunket i pris på VGP.ca, blant andre Uncharted. Lenke til kommentar
furu Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 FIFA08 til 379,- og NHL08 til 299,- hos Coop Obs!. MOH Airborne og NFS Pro Street koster også 379,-. Var selv innom Obs! på Lagunen i Bergen nettopp. Der hadde de alle spillene bortsett fra NHL....som var det jeg skulle ha....De kunne ikke si noe om de fikk det inn senere i uken heller. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 VGP sine spill kan jeg spille på min norskekjøpte PS3? For FNR3 var ganske billig forhold til de FÅ butikkene i norge som selger. :o Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 PS3-spel er sonefrie, så du kan fint handle hos VGP. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) woho! Da blir det fest ;D Edit: Men slepper toll om jeg tar pakken som under 200kr? Hva dollar skal jeg spør om de kan sende den som? 30 ? ^^ Endret 7. januar 2008 av mESA Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 De sender automatisk som gave med $20 som verdi. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Trenger jeg ikke spør engang :o Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nope. er det foresten noen som vet om noen butikker som selger tony hawks proving ground eller GH3(med guitar) billig? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Assassin's Creed til 30 GBP som blir 316 kroner inkludert frakt. Husk å spørre om å merke som $20 og gift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå