Gå til innhold

Salg på PlayStation 3-spill


OscarWoHA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det er rimeligere andre plasser, men er Vinterkampanje på Aggregator.no .

 

Singstar m\mic 499.-

 

Ratchet & Clank: ToD 499,-

 

Assassin's Creed 449,-

 

http://umix.aggregator.no/default.asp?Side...&SideId=642

 

Er det trådløse mikrofoner, eller de gamle som følger med Singstar?

 

 

Nettsiden skriver: " Nye mikrofoner utviklet for å ligne på artistenes mikrofoner. "

 

Ikke vet jeg..

Lenke til kommentar
Movietyme tar forresten imot forhåndsbestillinger av Burnout Paradise til £29.99, altså skarve 313 kr ferdig levert!

 

Etter å ha testa demoen så måtte jeg jo bare bestille :)

 

hvordan er de med verdi på pakken?

 

Jeg pleier ikke å klage på at folk ikke bruker søkefunksjon osv.. men når du ikke engang gidder lese postene i tråden du poster i blir det litt drøyt...sjekk #108

Lenke til kommentar
Movietyme tar forresten imot forhåndsbestillinger av Burnout Paradise til £29.99, altså skarve 313 kr ferdig levert!

 

Etter å ha testa demoen så måtte jeg jo bare bestille :)

 

hvordan er de med verdi på pakken?

Se her. Jeg har bestilt et par spill fra MovieTyme og bedt de merke med $20 og gift, så får jeg seg hvordan det går når de kommer. De skal ha blitt sendt for ca 8-10 dager siden så de kommer vel hvert øyeblikk nå.

Lenke til kommentar
Movietyme tar forresten imot forhåndsbestillinger av Burnout Paradise til £29.99, altså skarve 313 kr ferdig levert!

 

Etter å ha testa demoen så måtte jeg jo bare bestille :)

 

hvordan er de med verdi på pakken?

 

Jeg pleier ikke å klage på at folk ikke bruker søkefunksjon osv.. men når du ikke engang gidder lese postene i tråden du poster i blir det litt drøyt...sjekk #108

 

 

Hvis du gidder å lese #108 så er det ikke erfaring, men svar på email spm.

Lenke til kommentar
Movietyme tar forresten imot forhåndsbestillinger av Burnout Paradise til £29.99, altså skarve 313 kr ferdig levert!

 

Etter å ha testa demoen så måtte jeg jo bare bestille :)

 

hvordan er de med verdi på pakken?

 

Jeg pleier ikke å klage på at folk ikke bruker søkefunksjon osv.. men når du ikke engang gidder lese postene i tråden du poster i blir det litt drøyt...sjekk #108

 

 

Hvis du gidder å lese #108 så er det ikke erfaring, men svar på email spm.

 

Du ba da ikke om noen erfaring... Hvis de har svart på mail at "å sette ned verdi på pakker ikke er noe problem", så føler jeg at det er svar på spørsmålet "Hvordan er de med verdi på pakken?"... nok om det...

Lenke til kommentar
Lurer også på dette, ser butikken har amerikans adresse. Er jo noen av PS3-spillene som har sone-inndeling i multiplayer (feks. motorstorm, COD4 osv). Noen som vet om Burnout har dette problemet?

Det stemmer ikke. Hverken motorstorm eller COD4 har soneinndeling i multiplayer. (Jeg har begge 2 i amerikansk versjon)

Lenke til kommentar

Motorstorm har jeg selv, og her kan jeg bare velge amerikanske servere (East, west eller central om jeg ikke husker feil). Mente å lese fra andre som har europeisk versjon, at de får opp europeiske servervalg.

 

Ang. COD4, så har jeg selv ikke dette spillet, men har lest andre brukere her som har US versjon, og her har det kommet en ny oppdatering som ikke de med europeisk versjon har fått. Denne oppdateringen gjør at det ikke går ann å spille med dem som ikke har fått denne, ergo så er det i praksis i alle fall en midlertidig soneinndeling på denne.

 

Har ikke gjort erfaringer med andre spill og soneinndeling i multi enda, men jeg lurer på om andre kan avkrefte/bekrefte disse problemene med andre spill før jeg kjøper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...