prism Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei, Jeg fikk en ny PC til jul "Datakjeden Dinside Entry Level 5000+" og den bråker nye helt sykt, noen som vet grunnen? Og om det går ann å bytte noen komponenter? Takk for svar! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det er vel ikke værre enn å bytte ut en to til tre vifter. Det er også mulighet for å montere en viftestyring. Lenke til kommentar
prism Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Flaut nok, så fant jeg ut at det er harddisken som bråker. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få bort støyen? Eller må jeg kjøpe ny, el. bytte til den gamle? (Den gamle er 80GB, så lite keen på det) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er det harddisken ville jeg ha fått bytta denne på datakjeden. De skal ikke støye nevneverdig, så lenge det ikke er en WD Raptor disk. For mye støy er tegn på feil.... Lenke til kommentar
prism Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Ja, har tenkt litt på det. Vurderer også å få byttet pcn eller få igjen pengene. Ettersom jeg tror foreldrene mine fortsatt har kvitteringene ennå. Tror dere dette går ann? Med garanti osv, sto at det var tre års garanti på siden dems. Jeg er veldig uviten ang dette. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tviler på du får pengene igjen. Men å få en stillere disk burde de kunne fikse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå