Gjest member-97590 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hallo godtfolk! Lenge siden eg har kjøpt noke nytt til min Xbox 360 no. Har kun 3 spill, Table Tennis, NFS Carbon og GoW. Liker det meste av spill, spesielt FPS egentlig. Må sei eg er ganske lei av dei no. Så trenger altså nye spill. Anbefalinger? Vurderer sterkt å kjøpe meg Assassin's Creed og Saint's Row. Er disse spillene noke? Eller har dere andre anbefalinger? Har Bioshock på PC, så det er selvfølgelig ikkje eit alternativ. EDIT: Har også CoD4, Orange Box, Crysis, og no er Assassin's Creed bestilt, men kom med flere forslag! Endret 26. desember 2007 av member-97590 Lenke til kommentar
henrian Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 assassins creed er genialt bra grafikkmessig og spillbarhet messig, men det er litt ensformig i lengden. blir mye likt, bare vanskligere for hvergang. man en absolutt annbefalning å ha. call og duty 4 er drit bra. SP er underholdene og vansklig nok. veldig varierende brett, som kan spillest om og om igjen. MP er om ikke enda bedre. masse kule forskjellinge våpen (som du må "fortjene") mange måter å spille på, team deathmatch, search and destroy og headquarters for å nevne en liten brøkdel av de. og en hel haug av forskjellige ug utfordrenda brett. Årets spill spør du meg! Orange box gir deg også mange timers med moro. her er det jo tross alt HL - HL EP 1 - HL EP 2 - PORTAL - TEAM FORTRESS! Du må jo bli fornøyd med denne pakka. DU får spørre om det er noen konkrete spill du lurer på så kan det jo hende jeg har spillt det og kan gi deg en tilbakemld! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Får oppdatere første post gitt. Har både CoD4 og Orange Box på pc. Men no var Assassin's Creed bestilt, men for all del kom med flere forslag! Har råd til et spill til:) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg ville ikke kjøpt Assassins Creed eller Saints Row, jeg ville da heller kjøpt Mass Effect(selv om jeg selv ikke ville kjøpt det, fordi jeg ikke liker RPG), og når det gjelder Saints Row, så ville jeg heller ventet til GTA IV. Men, hvis jeg skal anbefale et spill for en FPS gamer, så vil jeg anbefale CoD4. Unikt rått singleplayer(men litt kort), og multiplayer er sinnsykt fett! Har bare prøvd splitscreen, som var sinnsykt morro, men multiplayer via Xbox Live Gold, skal være helt rått! Gleder meg til å prøve det, nå som jeg har fått meg XBL Gold (Fikk det til jul) Du forteller ikke hva slags spill du liker, så det er ikke så lett å anbefale noe for deg. Hvis du liker Tony Hawk spilla, eller SSX, så vil jeg anbefale Skate, som er utrolig bra. Orange Box er sikkert også bra, kanskje bedre enn CoD4 hvis man heller liker å oppleve singleplayer, men multiplayer tror jeg ikke er så bra der(i Team Fortress). Men, jeg har bare prøvd Orange Box: HL2 E2 DEMO'en, og den var veldig skuffende. Dårlig grafikk, utrolig kort demo(fikk bare såvidt testet gravity gunnen ) Men jeg anbefaler deg at du tester demoene, og leser reviews på store sider, som IGN osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 hva med bioshock, forza2 eller kanskje ace combat 6. alt etter som hva slags spill du liker Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 hva med bioshock, forza2 eller kanskje ace combat 6. alt etter som hva slags spill du liker Bioshock, sikkert bra, men jeg er multiplayer gamer, så ikke noe for meg. Forza2, for realistisk og tar bort alt som er morsomt med et bilspill, kjøp heller PGR4. Ace Combat 6, sykt bra demo og kjempe imponerende. Men hvor morsomt er det i lengden? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 hva med bioshock, forza2 eller kanskje ace combat 6. alt etter som hva slags spill du liker Skal skjekke ut Forza 2, og Ace Combat 6. Er ikkje enrom fan av bilspill egentlig, men kan vere moro det også. Men som sagt, så har eg Bioshock, kjempespill det:) Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Saints Row bør du absolutt skaffe deg. En god oppvarming til GTA IV. Ellers er Mass Effect oligatorisk, årets beste spill etter min mening. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Crackdown - Utmerket sandkasse spill i samme stil som GTA, syntes dette er bedre enn Saints Row selv om også det er bra. Blue Dragon - Japansk inspirert rollespill Project Gotham Racing 4: Arcade inspirert billspill, heftig å spille online Ellers er jo Mass Effect, Forza 2 meget gode titler også Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Saints Row bør du absolutt skaffe deg. En god oppvarming til GTA IV. Ellers er Mass Effect oligatorisk, årets beste spill etter min mening. Jasså? Får skaffe meg både Saint's Row og Mass Effect då. Skal lese litt omtaler og se litt videoer osv. Synd det ikkje ligger noke demo av dei på Marketplace=/ Testa Ace Combat 6, ikkje noke for meg fant eg ut. Laster ned Forza 2 demo no for å se om det er noke tess. EDIT: Får laste ned Crackdown demo også da. Blue Dragon er ikkje et spill for meg, liker ikkje manga. Kompis av meg som har spillet, ser ikkje imponerende ut. PGR4 får eg og se litt nærmere på. Endret 26. desember 2007 av member-97590 Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg ville anbefalt:Oblivion, blir fort mange timer med spilling:) skate, Gears Of War får du også ganske billig på elkjøp:) Kan and lynch og er morsomt når man kan spille co-op med en kompis:) Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg ville anbefalt:Oblivion, blir fort mange timer med spilling:) skate, Gears Of War får du også ganske billig på elkjøp:) Kan and lynch og er morsomt når man kan spille co-op med en kompis:) Har prøvd Oblivion, og RPG er ikkje noke for meg. Da liker eg heller mmporg. Kane and Lynch er eg skeptisk til, men skal se nærmere på det. Men har sittet og testet Crackdown og Forza 2. Crackdown var etter min meining ikkje bra, likte ikkje stilen i det heile tatt, så kjøper ikkje det. Forza 2 var faktisk veldig intressant, vurderer dette veldig sterkt faktisk, veldig realistisk, noke som eg liker. Men for all del, fleire innspill ønskes:) Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 hvis du vurderer Saints Row, og synes det ser interessant ut, kjøp det. Har hatt veldig mange morsomme spilldager med det. Forza 2 anbefaler jeg også. Et realistisk bilspill med deilig grafikk sjekk ut King Kong og. Mange av venna mine har kjøpt det og absolutt alle har sagt de er fornøyd. Bare let litt rundt, se på trailere av det og lignende. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 hvis du vurderer Saints Row, og synes det ser interessant ut, kjøp det. Har hatt veldig mange morsomme spilldager med det. Forza 2 anbefaler jeg også. Et realistisk bilspill med deilig grafikk sjekk ut King Kong og. Mange av venna mine har kjøpt det og absolutt alle har sagt de er fornøyd. Bare let litt rundt, se på trailere av det og lignende. Ja, får se ka eg går for. Skal skjekke ut omtaler osv av King Kong. Men er det bra Online del på Forza 2? Forsatt mange som spiller det? Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har spilt en del online på Forza 2 og synes det er helt greit jeg. Og det er iallfall folk som spiller det, jeg spiller det noen ganger selv Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har spilt en del online på Forza 2 og synes det er helt greit jeg. Og det er iallfall folk som spiller det, jeg spiller det noen ganger selv Flott. Får skaffe meg en sånn dyr trådløs nettverksadabter også da. Og et gold medlemskap. Så kjøper eg nok Forza 2. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kjøp Halo 3, bedre online spill til 360 finnes ikke Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kjøp Halo 3, bedre online spill til 360 finnes ikke Noken som måtte komme med det. Eg visste det! Men nei, Halo serien er absolutt ikkje noke for meg, og eg kjøper ikkje et spill bare for online så. Spillt igjennom Halo 1 med en kompis. Liker ikkje den serien dessverre, er vel en av dei få. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kjøp Halo 3, bedre online spill til 360 finnes ikke Noken som måtte komme med det. Eg visste det! Men nei, Halo serien er absolutt ikkje noke for meg, og eg kjøper ikkje et spill bare for online så. Spillt igjennom Halo 1 med en kompis. Liker ikkje den serien dessverre, er vel en av dei få. Så pga du ikke likte den første Halo betyr ikke det at 2 og 3 er dårlige 2 og 3 er mye bedre en 1 Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kjøp Halo 3, bedre online spill til 360 finnes ikke Noken som måtte komme med det. Eg visste det! Men nei, Halo serien er absolutt ikkje noke for meg, og eg kjøper ikkje et spill bare for online så. Spillt igjennom Halo 1 med en kompis. Liker ikkje den serien dessverre, er vel en av dei få. Så pga du ikke likte den første Halo betyr ikke det at 2 og 3 er dårlige 2 og 3 er mye bedre en 1 Nei, for all del, har prøvd både 2 og 3. Kompisen min likte serien, og forsatte med den, men den imponerer meg forsatt ikkje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå