thomaslov Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hei, sitter fra før med følgende HW: CPU: AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz Socket 939, GPU: Sapphire Radeon X700PRO 256MB GDDR3 HK: MSI K8N NEO4 F, nForce4, Socket-939, ATX RAM: Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 2048MB ---- Spørsmålet er: Jeg klarer fra før av å kjøre spill som Call of Duty 4 på akseptabel grafikk. DVS: 800x600 og grafikk på lav/middels. Og med akseptabel mener jeg at det ikke lagger noe særlig. Men når jeg skal kjøre spill som Crysis, ser det dårlig ut. Jeg får helt fint til å spille det, men på veldig lav grafikk. Og det lagger når husveggene begynner å flakse rundt meg. Så, jeg har lyst til å kjøpe en nytt grafikkort for å kjøre dette spillet på middels grafikk, uten at det lagger. Så jeg lurer på: - Hvilket grafikkort ville vært best for meg? - Må jeg også skifte CPU? Endret 26. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Prosessoren begrenser også ytelsen en del her så den bør nok kanskje byttets, og da bør du ha en CPU for en nyere sokkel og da må u ha nytt hovedkort og nytt minne... I første omgang kan du kjøpe et nytt skjermkort (GeForce 8800GT eller Radeon HD 3850 er fantastiske kjøp) og se om det øker ytelsen nok. Hvis ikke bør du bytte CPUen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå