Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får mental sperre når jeg er edru og blir sjekket opp

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Håper på mange svar i denne tråden!

Her om kvelden var jeg på en bar, jeg var edru og kjørte bil, vertfall så er dette hva som skjedde! Jeg satt der sammen med noen venner og pratet, å så måtte jeg kjøpe litt å drikke på, da jeg er vell fremme ved bar disken, så legger jeg merke til ei som stirrer, jeg står der i 5 min, og hun står fortsatt å småkikker, denne gangen drar jeg blikket en annen vei for å unngå verdens hoteste blikk! Veit ikke hvorfor jeg gjør det, har liksom en sperre i hodet som sier, ''ikke gjør noe! Du kommer bare til å drite deg ut'' så jeg returnerer tilbake til de andre. Noen minutter senere kommer den samme jenta gående forbi, og kikker, ikke at jeg har noe imot det! Og jeg gjør samme tabben enda en gang, jeg overser henne! Dette gjentar seg 5 6 ganger utover kvelden, helt til jeg satt å ventet på noen jeg skulle kjøre hjem, da holdt hjertet mitt på å stoppe! Hun kom bort til meg å begynte å småprate jeg sitter der og prøver så godt jeg kan og prate litt tilbake, men sperren sitter i hodet mitt å nekter meg i å gjøre noe som helst! Herre gud ! Dette er jo latterlig! Hvorfor i alle dager klarer jeg ikke å manne meg opp å gjøre noe? Og en annen ting, det er ingen som har sett på meg så mye noen gang som henne!

Hva skal jeg gjøre? Hjelp

Endret av Skagen
Lite beskrivende emnetittel.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En grunnregel når du skal preike med damer er at du bør gå bort innen 3 sekunder etter du har fått kontakt. Gjør du det så rekker du ikke starte og bekymre deg. Jo mer tid du bruker på å vente, jo mer tenker du og jo værre blir det. :)

Det skal jeg huske på, høres logisk ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...