Gå til innhold

Beste DS spill?

WiiBoy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket spill fulgte med?

Transformers.. virker ikke som det er noen høydare..

"Zelda: Phantom Hourglass!" kan virke som et godt forslag. Hva med det tenke/nøtt/IQ spillet som de var mye snakk om, er det noe å satse på?

Endret av mrKaizer
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det jeg ser av reviews er ikke særlig imponert over det spillet bjornerikk.

Noen DS Spill jeg har spilt og vil anbefale:

Lunar Knights

Kjempebra Action RPG spill. Combat systemet er realtime og føles veldig bra. Storyen er interessant å følge med på og characterne er stilige. Anbefales på det sterkeste.

Kirby's Canvas Curse

Flott plattform spill som styres ved at man tegner streker på skjermen med stylus. Må spilles for å oppleves. Veldig innovativt og stilig.

Front Mission DS

Remake av Front Mission 1 fra SNES. Dette er en Squaresoft spillserie som mange dessverre har gått glipp av. 3'eren på PS1 er fremdeles et av de beste spillene jeg har spilt til dags dato. Dette spillet er også utrolig bra, og stylus kontroller gjør det hele mer lettvindt. Gameplayet er turbasert Mech Combat med store muligheter for oppgradering av maskinene og skills etc.

Donkey Kong Jungle Climber

Et veldig annerledes plattform spill som er en av perlene på DS. Du styrer donkey kong ved å styre hendene hans separat mens han klatrer rundt på skjermen. Flott leveldesign og grafikk. Må testes!

Phoenix Wright spillene

Stilig "advokatsimulator" hvor du etterforsker saker og legger frem bevis i retten for å felle kriminelle. Superbe karakterer, grafikk og musikk gjør disse spillene til en fryd for sansene.

Planet Puzzle League

Jeg vil si dette er det beste Puzzle spillet på DS, mens mange vil kanskje si Puzzle Quest eller Meteos. Det er utrolig morsomt på multiplayer og har også vanvittig mye singleplayer content. Virkelig verdt å teste om man liker den type spill.

Kunne sikkert laget kjappanmeldelse av 20 spill til men nå er jeg sliten av å skrive. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...