sfenne Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg kjøpte et POV GeForce ti 4200 128 MB DDR TV/DVI fra databutikken tidlig i desember. I slutten av måneden skjedde det. Jeg forsto ikke hvorfor skjermen var blitt svart, alt var dødt. Prøvde en reboot, men skjermen slo seg fortsatt ikke på. Etter en stund fant jeg ut at skjermkort vifta hadde stoppa å rotere. Derfor pakka jeg ned skjermkortet og sendte det inn til databutikken.com. I går fikk jeg skjermkortet tilbake, SAMME skjermkortet. Bare at gpu kjølern ikke var skrudd fast. Jeg sendte straks mail til POV, men fikk negativt svar tilbake. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Sende d tilbake i gjenn ? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Helt til du får nytt kort Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Koster 100 kroner porto og jeg nekter å legge ut fem flate øre for å få et nytt kort. Kortet med frakt hjem og tilbake kosta meg tilsammen 2000 kroner. De idiotene som sjekka kortet var svensker! Btw, hvorfor kan man ikke kontakte databutikken.com/no på tlf? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hvis du skal returnere noe til databutikken så trenger du ikke betale porto...du sender de en email...så sender de deg en frakt seddel som du fester på pakka. Portoen er da betalt. Iallefall slik jeg har gjordt d. Sitater fra databutikkens sider: Om du föredrar att hantera ditt ärende via telefon kan du ringa vår kundetelefon (Sverige): 0046-46 23 81 00 (mandag-fredag 13.00 - 16.00). Om du vill att vi skall ringa dig istället - skicka ett mail och bifoga telefonnummer samt tider vi kan nå dig så ringer vi gärna upp! Send ingen varer uten å først ha fått et returnummer av oss. Varer som sendes til oss uten returnummer sendes ubehandlet tilbake. Du som kunde debiteres dessuten for returfrakten. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du kan alltids forsøke: http://www.databutikken.com/no/info/complaint.htm Lenke til kommentar
magmag Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har handlet mye fra mange forskjellige webshoper. Den eneste jeg har hatt store problemer med er databutikken. Ellers har jeg veldig godt til de andre webshopene. Jeg handler mye og på vegne av mange. Databutikken har ofte gode priser, men skal _ALDRI_ mer handle der. Jeg vil også benytte anledningen til å advare og råde alle til å velge en annen webshop å handle fra. Det er jo sånn at vi (forbrukerne) har mange gode webshoper å velge blant. Det gjør at konkurransen er god, og at vi, ved å la være å handle i enkelte webshoper (jmfr. databutikken), vil være med på å fjerne dårlige webshoper. Det er fint at vi har denne konkurransen blant webshopene i det ellers så kommunistiske Norge. Jeg har også sluttet å handle hos Komplett.no. Men det er fordi jeg nesten alltid får bedre pris andre steder. Lenke til kommentar
KiD Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Må si meg enig med magmag! Har handlet en del hos databutikken, og sitter igjen med dårlige erfaringer. Først å fremst grunnet dårlig kundebehandling og treghet! Har derfor sluttet å handle hos de! Har handlet på flere forskjellige webshoper som er å anbefale (bla. 3dfxcool, psdata, mixroplex, komplett), og har aldri hatt problemer med noen. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Huff, er helt rett det dere sier om databutikken. Databutikken suger maksimalt på service. Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 I begynnelsen av desember gikk HK + CPU +RAM hos meg.. RAM'en var kjøpt hos flexi-data, så det tok 1 uke å få den igjen. HK + CPU var uheldigvis kjøpt hos databutikken.com og det tok en månde før jeg i det hele tatt fikk svar fra dem, trosss mange mail. Så forlangte jeg å få pengene igjen, og etter ca. en måned til og uttallige mail, fikk jeg dem endelig... Forbanna kjipt å leve med en Celly 300Mhz to måned bare fordi man kjøpte på det billigste stedet PS. det er som oftest ikke billigst å kjøpe på det billigste stedet... Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Du fikk hvertfall pengene tilbake. Se på meg, tapt 2000 kroner. Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg må bare hive meg på denne bølgen av kritikk. Jeg har prøvd å få fatt i dem i 2 uker nå. Ikke noe svar på mail. (bortsett fra automatisk) ikke noe svar på telefon (koster en formue i telefonkø). Det finnes bedre steder på nettet å handle enn dette ja..... Bernhard Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Det er et elendig support system på siden deres. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 HOHOHOHOHOH vet ikke om jeg skal le eller grine...... Nå fikk jeg endelig ny skjerm, etter å ha ringt....(Anbefales) MEN!!!! skjermen var jo like for jævli' Samme problemene, og den var ikke ny engang..... De som leser dette, IKKE handle på databutikken med mindre du liker å rydde opp i masse problemer. Uff og uff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå