UrgeLoL Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Videogamesplus har salg i dag! Flott mulighet for å plukke opp spill, playstation eye, dual shock 3 osv osv.. Spill til alle konsoller. Videogamesplus.ca Ett av de virkelig gode tilbudene for Ps3 eierene er Unreal Tournament 3 til 360-370 NOK inkludert frakt. Endret 26. desember 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Så vis jeg bestiller UT3 nå så får jeg det hvertfall innen 2 uker...Null toll som alle sier å? Edit; Er det best å bestille spillene hver for seg? Enn å kjøpe de samlet? Endret 26. desember 2007 av Triiiip Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Ingen toll. Bestill gjerne flere spill i samme pakke.. Bestiller du 3-4 stykker blir den sendt som DHL pakke tror jeg... Er raskere. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Må si det fristet med den Rock Band pakka de hadde der! Ssssh ;p bare surt med tanke på garanti osv.. hatt har måtte byttet gitaren som fulgte med GH II og GH III pga en defekt knapp når jeg mottok.. Surt om no slikt skjer her også! Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Var ganske billig der da:) Kjøpte BT fjernkontrollen, ekstra håndkontroller, PS3 eye, cod 4, fifa 08, gh3 og rockband.. det kom på 530 cad..ca 3000 + frakt..må sies å være billig det:D Marius Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Bestilte nettopp UT3. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 På ut3, er det forskjellige serverere for us og europa eller samme? Vist det er samme så kommer jeg til å bestille det Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 På ut3, er det forskjellige serverere for us og europa eller samme? Vist det er samme så kommer jeg til å bestille det Det er ikke så veldig mangen europeere som har spillet, siden det er ikke uten ennå ute i Europa, men du finner ikke så mangen bra servere akkurat nå Men jeg pleier å sette opp servere i ny og ne Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Dette er da over veiledende pris inkl. frakt fra butikken jeg bestiller (inkl. toll og mva, ja). Der koster alle spill 32 gbp inkl frakt, skjønner fortsatt ikke den helt store entusiasmen angående videogamesplus. Endret 27. desember 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Takker Urgelol. Da var det bestillt Wiimote+Nunchuck Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Takk for siden Urge <3 Lenke til kommentar
garnok Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ratchet & Clank er på veg bra med litt god gammeldags plattform morro Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Dette er da over veiledende pris inkl. frakt fra butikken jeg bestiller (inkl. toll og mva, ja). Der koster alle spill 32 gbp inkl frakt, skjønner fortsatt ikke den helt store entusiasmen angående videogamesplus. Hvilken side da? Mye av grunnen til at jeg bruker VGP er god service, grei pris og som regel rask levering. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Dette er da over veiledende pris inkl. frakt fra butikken jeg bestiller (inkl. toll og mva, ja). Der koster alle spill 32 gbp inkl frakt, skjønner fortsatt ikke den helt store entusiasmen angående videogamesplus. Hvilken side da? Mye av grunnen til at jeg bruker VGP er god service, grei pris og som regel rask levering. MovieTyme. Det du må huske på når du handler der er å inkludere at de skal sette total value til 20 dollar i kommentarfeltet. Nettbutikkløsningen deres er den samme som VGP, så da vet du sikkert hvor kommentarfeltet er. De pleier også å ha grei leveringstid. De er hakket dårligere på service og hurtighet når det gjelder og få sendt varen, men de ligger også nesten en hundrelapp under VGP. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg benyttet meg vertfall muligheten til å skaffe meg Fight Night round3 til ps3 for drøye 280 kr. Det er halv pris av hva jeg kan se i forhold til i norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå