Gå til innhold

Videogamesplus.ca salg i dag! UT3 til 365 kr inkl. frakt.

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På ut3, er det forskjellige serverere for us og europa eller samme? Vist det er samme så kommer jeg til å bestille det

Det er ikke så veldig mangen europeere som har spillet, siden det er ikke uten ennå ute i Europa, men du finner ikke så mangen bra servere akkurat nå

Men jeg pleier å sette opp servere i ny og ne :)

Lenke til kommentar
Dette er da over veiledende pris inkl. frakt fra butikken jeg bestiller (inkl. toll og mva, ja). Der koster alle spill 32 gbp inkl frakt, skjønner fortsatt ikke den helt store entusiasmen angående videogamesplus.

Hvilken side da?

Mye av grunnen til at jeg bruker VGP er god service, grei pris og som regel rask levering.

Lenke til kommentar
Dette er da over veiledende pris inkl. frakt fra butikken jeg bestiller (inkl. toll og mva, ja). Der koster alle spill 32 gbp inkl frakt, skjønner fortsatt ikke den helt store entusiasmen angående videogamesplus.

Hvilken side da?

Mye av grunnen til at jeg bruker VGP er god service, grei pris og som regel rask levering.

MovieTyme. Det du må huske på når du handler der er å inkludere at de skal sette total value til 20 dollar i kommentarfeltet. Nettbutikkløsningen deres er den samme som VGP, så da vet du sikkert hvor kommentarfeltet er. De pleier også å ha grei leveringstid. De er hakket dårligere på service og hurtighet når det gjelder og få sendt varen, men de ligger også nesten en hundrelapp under VGP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...