$ig Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg har en SE W880i, den skrur seg avogtil av når noen ringer eller jeg mottar SMS, eller bare når den vil. Jeg har levert den inn på service 2 ganger allerede (med 1 ukes mellomrom), men ikke blitt noe bedre. Er det ETTER tredje gangen jeg har krav på ny hvis den fortsatt ikke virker? Eller er et nå? Siden den ikke virker etter to ganger på service? Mvh Sigurd Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ja, du har krav til heving av kjøp ved tredjegangsfeil. Husk at det må være samme feil alle tre gangene. MEN; En teknikker må undersøke mobilen den tredje gangen for å verifisere at det faktisk er en feil. Holder ikke at du sier det. Når serviceverkstedet har sjekket og funnet feilen for tredje gang, vil du kunne heve kjøpet i butikken der du kjøpte telefonen Lenke til kommentar
Markn Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har ikke noe med at det skal være samme feil 3 ganger! ALDRI hørt om det! Uansett så får du ny om det er feil alle 3 gangene. Om den er fukt skadet må du kjøpe ny telefon. Har erfaring med dette og har en kompis som jobber hos elkjøp! Takk for meg! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det skal være samme feil alle tre gangene. Om elkjøp velger å omlevere om de tre feilene ikke er identiske er ikke det lovpålagt men en service de yter utover hva de er pliktig til å gjøre. § 30. Gjennomføring av avhjelp Selgeren har ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel, med mindre det foreligger særlige grunner som gjør at ytterligere avhjelp er rimelig. lovdata.no Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det skal være samme feil alle tre gangene. Om elkjøp velger å omlevere om de tre feilene ikke er identiske er ikke det lovpålagt men en service de yter utover hva de er pliktig til å gjøre. § 30. Gjennomføring av avhjelp Selgeren har ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel, med mindre det foreligger særlige grunner som gjør at ytterligere avhjelp er rimelig. lovdata.no Forøvrig er ikke selgers rett til to avhjelpsforsøk absolutt heller. Lenke til kommentar
Markn Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det skal være samme feil alle tre gangene. Om elkjøp velger å omlevere om de tre feilene ikke er identiske er ikke det lovpålagt men en service de yter utover hva de er pliktig til å gjøre. § 30. Gjennomføring av avhjelp Selgeren har ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel, med mindre det foreligger særlige grunner som gjør at ytterligere avhjelp er rimelig. lovdata.no Oja Men dette var menigen om hva elkjøp gjør! Hvilke lover som er shjiter jeg i SÅlenge jeg fikk ny telefon av sony når min telefon var fucka 3 times! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå