SuXz0r Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hallo. Har da bestilt skjermkort og r da på jakt etter de nyeste drivere, da de på driver cd kanskje er utdattert. Men kan jeg laste ned drivere fra Sapphire eller HIS til mitt Powercolor Radeon HD 3870 (versjonen med rød lang tjukk kjøler) ? Eller kan det få konsekvenser ? Er jo det samma skjermkortet så burde egenglig ikke ha noe å si Takk SX Lenke til kommentar
smy Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 last ned de siste driver fra amd.com? Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Kommer bare dette: 404 NOT FOUND Sikkert feil på nettsida dems :-) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Last ned herifra Eventuelt kan du prøve å laste ned direkte herifra. Endret 26. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 aha! Takk skagen! Et lite spm, bruker HD serien til ATI ganske like drivere ? Tenker da på CCC, eller er CCC bare "tillegg" til hoved driveren ? Takk SX Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Alle Ati kort, uansett om det er HIS, Powercolor eller en annen produsent så bruker man bare den samme driveren som ligger på ati.com. Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 ååå, takk takk Lærte jeg meg noe nytt i dag og SuX0r Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Catalyst Control Center (CCC) er bare en slags brukergrensesnitt for å gjøre det enklere for brukerne å konfigurere innstillingene til skjermkortet. Det blir nesten som et hjelpeprogram. Veldig kjekt om man ikke er driverguru. Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 ååå, takk takk! =) Da tror jeg at jeg skal laste ned Driver + CCC. Tusen takk skal dere ha ! SuX0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå