Deadringer Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei! Den siste tiden har jeg fått denne irriterende beskjeden "ElbyCDIO not running - ElbyCheck will stop" hver gang pcen skrur seg på. Jeg har scannet pcen med antivirusprogram og spywarefjernere, men ikke funnet noe. Derfor er jeg litt usikker på om denne tråden er plassert riktig. Uansett, jeg har googlet endel og kommet fram til at denne beskjeden kommer om en driver koblet til CloneCD ikke starter opp. Men jeg har ikke CloneCD installert på pcen! Jeg har også lett endel på harddisken etter en elby****.exe fil, men har ikke funnet noe. Så er det noen som vet hva som skal til for at jeg blir kvitt denne irriterende beskjeden? Og er den "farlig" for pcen min? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) http://www.file.net/process/elbycdio.sys.html Kjør gjerne igjennom lang versjon og post hjt-logg. Når du trenger hjelp til å få fjernet spyware eller bare sjekke Endret 26. desember 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Takker! Nå har jeg gjort alle punktene i linken din, med unntak av hijackthis før jeg lagde tråden da. Endret 27. desember 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå