Gå til innhold

Play and charge kabel og originalt batt. deksel borte. Hvordan få strøm?

Steelz

Anbefalte innlegg

Hei!

Kabelen til play and charge kit-et og den andre kontrollen min med plass for aa-batteriene er hos en kompis, og jeg er tom for strøm. Det med 2 juledag er at jeg foreløpig ikke har tenkt meg ut, men fortsette dypere inn i orange box!

Er det mulig og legge i 2 batterier, noe ledende metall i toppen og dekke til med teip, slik at den får strøm?

Takk for all hjelp, og ha en flott romjul!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pegge batteriene må peke med + tegnet opp såvidt meg bekjent, men det er ikke noe kontaktpunkt i toppen, det mørke feltet er bare et festepunkt for den originale holderen til batteriene.

post-48532-1198677412_thumb.jpg

EDIT:

De slue jævlene har jo gjort det sånn at strømmen går inn igjennom de gull-connectorene midt på, fack!

Endret av Steelz
Lenke til kommentar
hvilken type batteri er det som skal brukes? er det ett som følger med? men er det ikke bare å tape?

Tror det bare er å teipe, men fant den gamle batteriholderen. Må bare avkrefte teorien om at den med AA-batteripakken tok strøm fra de kontaktpunktene på midten. Det er ikke tilfellet.

Lenke til kommentar

NEI! Batteriene skal _IKKE_ Stå i samme retning. Selv om det er to fjærer nederst i kontrollen betyr det ikke at man skal gjøre det. Eneste det resulterer i er at kontrollen Ikke fungerer, (evt ødeleggelse?) Korrekt vei for batteriene er som følger:

Har vært våken utrolig lenge nå så ha meg unnskyldt om det er no feil info her^^

Vedlagt følger bilde :D

post-61714-1198916612_thumb.jpg

post-61714-1198916656_thumb.jpg

Endret av magiXen
Lenke til kommentar
NEI! Batteriene skal _IKKE_ Stå i samme retning. Selv om det er to fjærer nederst i kontrollen betyr det ikke at man skal gjøre det. Eneste det resulterer i er at kontrollen Ikke fungerer, (evt ødeleggelse?) Korrekt vei for batteriene er som følger:

Har vært våken utrolig lenge nå så ha meg unnskyldt om det er no feil info her^^

Vedlagt følger bilde :D

året siste 10/10 poeng går til deg!

:new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...