Gå til innhold

Xbox 360 Problemer x(

JonasPonas

Anbefalte innlegg

Hei & Hå, jeg fikk med Xbox 360 til jul. De første gangene jeg brukte den gikk alt bra, prøvde bare demo spill som var på Xboxen fra før av, men etter at jeg åpnet et spill jeg hadde fått, begynte Xboxen og bråke veldig mye.

Noen som vet hva problemet er?

Trenger veldig hjelp, orker ikke at den bråker så mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xboxen bråker fælt, sånn er det bare. Viftene lager mye lyd, og da du satte i en spill-DVD så fikk du støyen fra DVD-drevet i tillegg. Skru opp anlegget, og kos deg med spillene og grafikken så glemmer du støyen ;)

Endret av Pellick
Lenke til kommentar

Assassin's Creed anbefales på det varmeste :D:D

Har bare spilt det i 2 dager men:D

På youtube er det noen filmer der de viser sånne fete detaljer, sånn som at vis du dunker inni noen er det forskjellig hvordan de reagerer noen kan bli sinte mens andre blir redde. også fete kampscener.

Veldig realistisk, gå inn på youtube og søk på assassin's creed, vis du orker, der sier de alle sånne fete detaljer:P

Endret av JonasPonas
Lenke til kommentar

l kan godt ligge i, men den bør for all del ikke flyttes imens spillet i i gang. Husk at plata spinner med 12x hastighet, derav støyen. Boksen er meget utsatt for å ripe opp spillene om du flytter konsollen under spilling.

Koffor skal folk flytte den når den står på uansett?

Ellers vil eg ikkje anbefale Assasins Creed egentlig. Eg blei fort lei heile greiene, uengasjerende historie med altfor mye dødtid i mellom som gjorde det veldig slappt. Er kjempe skøy å springe rundt i starten fra hus til hus, men etter å ha tatt 3 nøkkelpersoner av dage...vel da spillte eg egentlig videre for å kun rettferdigjøre kronene eg brukte på spillet. Men det er min meining da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Slik uskyldig flytting er jo ingen fare :p Men det finnes de som absolutt skal flytte boksen under bruk, så kommer de skrikende om at plata er ødelagt. Når det er sagt så kan boksen godt ripe opp spillene under normal bruk. Finnes mange defekte bokser der ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...