Hilln91 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 jeg kjøpte meg nytt HK og cpu fra amd til intel. og når jeg hadde koplet alt opp og skulle starte maskinen gikk maskinen i 3 sekunder og slåknet seg i 3 sekunder og så startet den igjen! alt fungerer sån som det skal. er dette noe alvorlig eller er det bare sånn:S før jeg bytta hk og cpu da var det ikke sånn som det er nå. hjelp meg...takk Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 hva slags psu har du og hva slags hk og cpu har du nå? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har samme fenomen i PC-en min. Fikk forklart et anet sted på forumet at det er "dobbel-boot" å skal visst være sånn med enkelte Chipset. Lenke til kommentar
Hilln91 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 hva slags psu har du og hva slags hk og cpu har du nå? je har: apevia chamelon 550w HK MSI P35 intel core 2 duo E6750 Har samme fenomen i PC-en min. Fikk forklart et anet sted på forumet at det er "dobbel-boot" å skal visst være sånn med enkelte Chipset. så det skal være sånn? det er ikke noe som er galt? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Har samme fenomen i PC-en min. Fikk forklart et anet sted på forumet at det er "dobbel-boot" å skal visst være sånn med enkelte Chipset. så det skal være sånn? det er ikke noe som er galt? Mitt system funker som bare det, så tviler på at det er noe galt. som sagt, på noen chipset så skal det tydeligvis være sånn Endret 26. desember 2007 av Freak627 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 kk ikke noe galt med dette... har vert borti tilfeller der noen har skaffa nytt hk og cpu og psuen ikke har vert kraftig nok til å boote.... Lenke til kommentar
Hilln91 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 kk ikke noe galt med dette... har vert borti tilfeller der noen har skaffa nytt hk og cpu og psuen ikke har vert kraftig nok til å boote.... en venn av meg han har: amd 64 x2 3800+ et vanlig hk en 250 w strømforsyning med dette har han 5 vifter med viftekontroll. dårlig skjermkort og noe lys! børr han ha ny PSU eller er den god nåkk for dette? takk... Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Viss det funker uten problemer, så ser jeg ingen grunn til å skaffe ny PSU med det første. men viss han sliter med plutselige restart, frys, osv så kanskje han bør vurdere en ny litt kraftigere en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå