LucarioX Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fikk en svart liten Ipod Nano 8GB til jul. Første jeg gjorde etter at jeg pakket den opp var å plugge den inn i USB porten på dataen for å lade den. Lot den stå å lade noen timer før jeg tittet i manualen. Der sto det at jeg skulle inntallere nyeste versjon av Itunes på PC`en for å registrere Ipoden. Selvfølgelig gjorde jeg som det sto, etter at det så ut til at den var registrert la jeg inn 3 sanger. Etter at jeg hadde ladet den enda litt til i USB porten tok jeg den frem for å prøve (med laderen i), alt fungerte fint og sangene ble spillt av, problemet er bare det at når jeg drar ut lader ledningen slukner hele greia. Ingenting virker før jeg plugger den i USB porten igjen. Hva er dette for noe tull? Har jo ladet kjempe lenge, likevell får jeg ikke liv i den uten å ha i lader. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Antar at du har forsøkt å skru på iPod'en? Ta av tastelåsen, og så hold "Meny"-knappen inne i noen sekunder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå